Blip.tv dá tvůrcům až 15 dolarů za tisíc zhlédnutí

YouTube tak už není jedinou službou určenou ke sdílení videí, která v této době propaguje své odměny pro tvůrce obsahu. Jak uvedl Joshua Cohen z Tubefilter News, Blip.tv ve svém vánočním blahopřání oznámil, že bude nově tvůrcům vyplácet deset až patnáct dolarů za každých tisíc zhlédnutí jimi vloženého videa.

Podle odborníků je to velmi slušné CPM (cost per mille), neboli cena za tisíc zhlédnutí. Evan Gotlib, vice prezident Blipu pro prodej, dodává: „… tvůrci show nám neustále říkají, že nabízíme nejlepší CPM a podíly z příjmů na webu“. Například příjmy z reklam dělí Blip mezi sebe a své obsahové zásobovatele údajně rovným dílem.

Patříte-li k tvůrcům online videí a ještě jste nic neumístili na Blip.tv, máte o čem přemýšlet. Aby ti, kdo uploadují video na Blip, využili plně jeho finančního potenciálu, musejí v nabídce povolit všechny tři varianty propagace – pre-roll, overlay a post-roll. K vyšším příjmům také pomůže pravidelné přidávání nového obsahu.

Via TFN, ST