Bitva zkratek: SEM, SEO, SM či PR. Co zvolit a co obětovat?

Květnové téma reflektuje situaci podnikatelů, živnostníků a marketingových ředitelů malých společností. Obvykle jsou nuceni dělit svůj rozpočet mezi marketingové aktivity, pro některé se musí rozhodnout, další obětovat. I zaběhnuté a fungující propagační postupy pak především v době krize musejí padnout za oběť úsporám a pak nastává další dilema: kterou aktivitu obětovat jako první, kterou za každou cenu zachovat?

Na tyto a další otázky budou 26. května 2011 v kině Atlas odpovídat “ambasadoři” jednotlivých aktivit, z nichž každý by měl v rámci svého bloku představit důvody, proč se rozhodnout ve prospěch právě jeho oboru. Efektivitu a prodejní sílu Search Engine Marketingu bude propagovat Matěj Novák z Centrum Holdings. Obhajovat sociální média jako nástroj, na němž závisí obrat firmy, je náročnější, než se může na první pohled zdát: přímý prodejní efekt se obvykle u SM kanálů hledá obtížně. Tohoto úkolu se zhostí Pavel Prouza z agentury Brandz Friendz. Ve výčtu nebude chybět ani zástupce z oblasti PR.

Cílem první trojice prezentací je nalézt přímý vliv vybraných propagačních postupů na prodej, konverze, akvizici nových zákazníků a zvýšení loajality u stávajících. Závěrečný pohled klienta, který provozuje všechny uvedené a řadu dalších marketingových aktivit, využívá služeb agentur a externistů, ale většinu jich spravuje interně, pak zajistí zástupce z řad zadavatelů. Komentář klienta by měl účastníkům semináře dále pomoci v rozhodování, jaké marketingové taktiky rozhodně zařadit a které naopak obětovat, aby jejich rozpočet přinesl nejefektivnější výkon. Programem květnového semináře provede tentokrát šéfredaktor serveru Tyinternety.cz Vojta Bednář.

  • Účast na semináři je možná přes online registraci na webu Social Marketers Seminars.

Cyklus Social Marketers Seminars vzniká za podpory hlavního partnera Nokia Česká republika, partnerů Brandz Friendz, Nydrle.Digital, Falanxia, AmCham, Euro RSCG a Kofola. Mediálními partnery jsou server Médiář.cz, portál Centrum.cz a deník E15.cz.