Aukro po virální kampani spustilo svůj slevový web, zatím se topí v problémech

Aukro před spuštěním své nové služby vytvořilo tři povedené parodické weby slevo-hmat.cz, s-levous.cz a tlampion.cz, které si střílejí ze zavedené konkurence. Pokud jste snad celou akci, která přerostla v malou aféru, v průběhu minulého týdne přehlédli, mrkněte na náš původní článek. Nyní byl server AukroCity skutečně spuštěn, ale s ohledem na vyvolaný zájem zůstává za očekáváním hned v několika aspektech.

Za prvé, navzdory strefování se do zavedených serverů a jejich nabídek jde podle všecho o zcela běžný slevový server, který se svým konceptem nijak neliší od ostatních konkurentů. První nabídkou je možnost získat lístek na kapelu Kryštof se slevou 90 procent, tedy za 25 korun, další možností je pak navštívit Muzeum Karlova mostu nebo Aquapark Kuřim se slevami kolem 50 procent – tedy nic světoborného.

Navíc projekt už od počátku provázejí technické problémy, a to přesto, že byl zjevně dobře naplánován. Na trojici zmíněných parodických webů běželo odpočítávadlo, které mělo přitáhnout zvídavé návštěvníky k odhalení AukroCity. Jenže když se včera zastavilo na nule, poněkud nesmyslně ve 22:57, odkaz na server nefungoval a chvíli poté se objevila jen hláška se smajlíkem vybízející k tomu, že je třeba si ještě počkat.

A aby toho nebylo málo, objevily se hned po skutečném spuštění serveru problémy s placením, což je zrovna v případě služby od Aukra dost překvapivé. Navíc podle všeho trvalo dobrých osm hodin, než správci zareagovali na stížnosti a připomínky v diskuzi, byť si pak posypali hlavu popelem.

„Cílem kampaně bylo vzbudit novou vlnu zájmu o slevové servery a přinést do této oblasti chybějící nadhled a vtip. Podle pozitivních reakcí uživatelů internetu věřím, že se nám to podařilo a budeme s touto myšlenkou pracovat i nadále,“ uvedla ještě včera Alexandra Poláková, marketingová ředitelka Allegro Group CZ and SK.

Vtip tu opravdu chyběl a sázka na parodickou virální kampaň, která si vykoledovala i pozornost právníků Slevomatu, vážně vypadala jako chytrý krok, jak na sebe na přeplněném trhu upozornit. Nyní by ale mohla snadno dojet na to, že vyvolala až příliš velká očekávání, která výsledný produkt zatím nenaplňuje. Šanci vytěžit získanou pozornost nicméně stále má.