Ataxo díky partnerství s Googlem nabídne kampaně od eura za den

Díky partnerství Ataxo získává kromě prestižního postavení v komunikaci s Googlem především nové efektivní nástroje, které firmě umožní nabídnout levné produkty pro nejméně náročné zákazníky. V průběhu dnešního dne firma na stránce www.ataxo.cz/cenik (zatím nemusí fungovat) zveřejní nový ceník, jehož vstupní tarif si vystačí s jednorázovým poplatkem 125 korun za nastavení kampaně a 625 korunami měsíčně (125 korun pro Ataxo za správu kampaně, 500 korun jako mediální rozpočet Googlu).

Kromě stávající základny kolem 10 tisíc aktivních zákazníků by Ataxo mělo díky přístupným cenám získat několik tisíc nových malých zákazníků před koncem roku. Náklady mají zároveň být natolik přstupné, že se firmám nevyplatí, aby se o kampaně staraly samy. Společnost také spoléhá na to, že část z nich po seznámení se s tímto druhem reklamy využije i větší a dražší kampaně.

Pozice resellera je nejvyšší mírou certifikace partnera ze strany Googlu a z nových nástrojů a lepšího postavení Ataxa by měli těžit i stávající a velcí zákazníci. Současně se Ataxo nyní začalo orientovat také na Facebook, který po největších firmách začínají objevovat i malé a střední podniky. V současnosti Ataxo na Facebooku spravuje několik desítek kampaní, jedná nicméně se stovkami firem.