Allegro koupilo AdMarket, posiluje v online reklamě

AdMarket.cz je pro nás další důležitý krok v posílení pozice úspěšné internetové firmy, která chce expandovat i na zahraniční trhy,“ říká Jakub Havrlant, CEO holdingu Allegro Group, jehož součástí je i české Aukro. „Vzhledem k tomu, že nyní provozujeme téměř dvě desítky webů, je logické, že potřebujeme vlastní zkušené obchodníky, kteří pomohou našim partnerům oslovit nové zákazníky,“ dodává.

Jednání o spojení obou firem byla zahájena na konci roku 2010, obchodní podmínky pro zákazníky a partnery společnosti AdMarket zůstávají i nadále beze změny. Obě strany se dohodly, že podmínky ani cena transakce nebudou zveřejněny.

Díky spojení s Allegro Group si AdMarket.cz zároveň vytyčil nové cíle. „Tímto spojením chceme během krátké doby získat pevnou pozici v první pětce hráčů na poli internetové reklamy,“ říká šéf firmy František Peterka a pokračuje: „Jsme rádi, že jsme se stali součástí mezinárodní internetové skupiny. Můžeme nyní mnohem intenzivněji hledat příležitosti pro náš další růst. První z příležitostí je už samotné rozšíření portfolia. To nově obsahuje servery, které navštěvují lidé, kteří na internetu nehledají pouze informace, ale především aktivně nakupují zboží a služby.“

AdMarket.cz a.s. je obchodní společnost skupiny Miton prodávající online reklamu na partnerských serverech, webech a portálech, které měsíčně navštěvuje více než 2 miliony reálných uživatelů. Součástí AdMarketu je i online magazín zaměřený na digitální marketing, online trendy a internetovou reklamu. AdMarket původně vznikl jako projekt společnosti Miton CZ pro podporu prodeje reklamy na jejích mediálních projektech, na podzim 2009 se osamostatnil do vlastní obchodní společnosti. Kromě České republiky působí i na Slovensku.