AdExpres hodnotí čtyři měsíce ostrého provozu

Cílem projektu reklamního tržiště AdExpres.com byla při spuštění v listopadu 2009 snaha vyplnit mezeru na českém trhu s online reklamou. „Kombinace online nástroje pro rychlý a jednoduchý nákup reklamy a online mediální agentury nabídla zadavatelům reklamy nové možnosti. Našim klientům nabízíme nejen technologickou platformu k usnadnění nákupu bannerové reklamy, ale také plný servis při přípravě a administraci mediálních kampaní.“, vysvětluje fungování projektu Jan Galgonek, CEO AdExpres.com.  Na startu mělo reklamní tržiště AdExpres.com zaregistrováno přes 55 webů, po 4 měsících své existence registruje toto tržiště téměř 250 webů. S dalšími 150 weby spolupracuje projekt AdExpres externě. Reklamní tržiště AdExpres.com se od konkurenčních projektů v oblasti online prodeje reklamy liší tím, že nabízí zadavatelům možnost diversifikace jejich mediálních plánů a lépe tak pokrýt jejich požadavky směrem k účinnosti reklamy.

Prostřednictvím AdExpres.com se k dubnu 2010 realizují nebo zrealizovaly bannerové kampaně za více než 13 miliónů korun. „Tato čísla jsou v souladu s naším očekáváním pro rok 2010, kdy je naší snahou dosáhnout podílu mezi 3% až 5% na celkových výdajích do bannerové reklamy,“ komentuje finanční objemy prodejů a nákupů bannerové reklamy Jan Galgonek

Adexpres objem reklamy

Zdroj: TZ