20 nejdražších klíčových slov AdWords? Hledejte peníze

Možná nepřekvapí, že na úplně předních příčkách se v TOP 10 umístily hlavně finanční služby, s velkým odstupem následuje právo a vzdělání. V TOP 20 se objevil ještě software a vzdělání.

WordStream sestavil žebříček tak, že z dat, která má k dispozici (společnost se zabývá softwarovou automatizací AdWords kampaní) vytvořil širší kategorie a do nich poté jednotlivé kombinace klíčových slov vkládal. Měření zjišťovalo výskyt klíčových slov a jejich ceny v AdWords po dobu 90 dnů.

Výsledek? Posuďte sami. Název kategorie je vždy jedno z klíčových slov použitých v podřazených kombinacích. Slova jsou řazena podle četnosti, respektive podle jejich podílu ze všech TOP 10 000 klíčových slov, cena v dolarech označuje nejvyšší zaznamenané CPC.

  • 1. Insurance – 24 %, 55 dolarů
  • 2. Loans – 12,8 %, 44 dolarů
  • 3. Mortgage – 9 %, 47 dolarů
  • 4. Attorney – 3,6 %, 47 dolarů
  • 5. Credit – 3,2 %, 36 dolarů
  • 6. Lawyer – 3 %, 43 dolarů
  • 7. Donate – 2,5 %, 42 dolarů
  • 8. Degree – 2,2 %, 41 dolarů
  • 9. Hosting – 2,2 %, 32 dolarů
  • 10. Claim – 1,4 %, 46 dolarů

Druhou desítku pak s podílem menším než jedno procento tvoří klíčová slova Conference Call (42 dolarů), Trading (33 dolarů), Software (35 dolarů), Recovery (42 dolarů), Transfer (30 dolarů), Gas/Electricity (55 dolarů), Classes (35 dolarů), Rehab (34 dolarů), Treatment (37 dolarů), Cord Blood (28 dolarů).

Není divu, že 97 procent příjmů Googlu je z reklamy…

Via TC