Jak vylepšit svět superbowlových reklam? Tahle Lego verze to zvládla

Některé reklamy jsou zkrátka lepší než jiné. A u těchto, které byly sestaveny z Lega, to platí dvojnásob. Nahlédněte do žlutého světa.

Pokud jste si mysleli, že letošnímu Super Bowlu už definitivně odzvonilo, mýlíte se. Několik lidí dalo hlavy dohromady a celkem kreativním způsobem vymysleli, jak oživit tradiční formu reklamy – ve formě Lego příběhů.

sb-ads-lego-hed-2015

Za celým nápadem vězí britské animační studio „A+C Studios“. Vytvořilo spot o délce 3 minut, který zábavnou formou shrnuje některé z letošních nejpopulárnějších reklam. Pod označením – jak jinak – Brick Bowl.

Všechny útržky reklam jsou pak poskládány dohromady jako jeden příběh. Studio ho zvládlo sestavit za míň než 36 hodin. Přitom podobné projekty často zaberou i měsíce. A+C navíc po zážitku přiznává, že teď na reklamu bude nahlížet jinak.

Video skládá z 9 kusů reklam, mezi které patří Snickers, Toyota, T-Mobile nebo Bud Light. Tvůrci si Legem opravdu vyhráli. A to do takového detailu, že si dokonce lze všimnout i pidi-Katy Perry, která si svou show také odehrála.

Zajímá-li vás příběh ze zákulisí, koukněte na „Behind the Bricks“. Spot o sestavení videí kostičku za kostičkou.

Diskuze k článku