Inspirace týdne: GagaVille, Kometa a tři další case studies online kampaní

#friskissthlm – Case study

Švédské agentury evidentně rády využívají uživatelů k šíření vlastních reklamních sdělení. Agentura Volontaire si za kampaň Follow Sweden odnesla Cyber Grand Prix z Cannes Lions (a David Orlic z Volontaire o kampani mluvil i na našem posledním Social Marketers Summitu – mrkněte na video, je to pecka!). Volt, další švédská agentura, pak zkoušela využít Instagram.

Fox Sports: The ball never stops

Jak využít chytře a neokoukaně YouTube? Líbí!

Flossbook case study

Zajímavá možnost využití timeline pro značku vyrábějící zubní nitě. Podle kolumbijské agentury Sancho BBDO kampaň klientovi přinesla 30% nárůst návštěv webu a na Facebooku kampaň vidělo 900 tisíc lidí. I když se nám líbí prapůvodní idea, výsledky na nás takový dojem neudělaly.

GagaVille case study

Case study ke GagaVille je sice už staršího data, ale pokud jste ji stejně jako my ještě neviděli, určitě to napravte. Mix dvou hodně zvláštních fenoménů každopádně svého času ovládl americkou social media scénu.

Starobrno supports Kometa – social media activation

A na závěr příspěvek z našich končin. WMC/GREY a Bubble a case study k aktivaci hokejových fandů Komety Brno. Co se nám líbilo ovšem ještě výrazně víc, byla Óda na Kometu: reklama na Starobrno, která už má 120 tisíc zhlédnutí, a ze které jsme nadšení i přesto, že Kometa rozhodně není klubem našich srdcí (takže to něco opravdu znamená!).