17. listopad i Rosenberg: Nejlepší loňské reklamní kampaně Slováků

Minulý týden se na Slovensku rozdávaly ceny Zlatý klinec 2017 za nejlepší a nejkreativnější reklamy loňského roku. Některé běžely také v České republice, jiné spoléhaly na tuzemské známé tváře jako třeba Roberta Rosenberga. Pojďte se inspirovat.

Kategorii je mnoho, ovšem ne v každé z nich je přímo udělováno nejvyšší hodnocení – v některých jen stříbrné nebo bronzové. Na TěchInternetech vám přinášíme přehled jen těch nejoceňovanějších, tedy kampaně se zlatým klincem.

17. November; O2

Z dílny Triad Advertising v kategorii Digital integrated Campaigns 2 or more different and separate elements for the same concept

Semtex: Porno a Rosenberg; Kofola Československo

Z dílny Zaraguza v kategorii Online film a video pro komerční produkty a služby

Nočné rádiobudíčky; Kooperativa

Z dílny MUW Saatchi & Saatchi v kategorii Komerční produkty a služby

Veľké haló; Komunálna poisťovňa

Z dílny MUW Saatchi & Saatchi v kategorii Televizní reklama pro komerční produkty a služby

Magenta SmartHome; Slovak Telekom

Z dílny MUW Saatchi & Saatchi v kategorii Online film a video pro komerční produkty a služby

Nikdy viac; Nadácia otvorenej spoločnosti

Z dílny MUW Saatchi & Saatchi v kategorii Print a poster – Veřejnoprávní činnost pro neziskové organizace

nikdy viac

Vianočná reklama podľa FunFónistov; Orange Slovensko – FunFón

Z dílny Wiktor Leo Burnett v kategorii Social media Facebook, Twitter, Blogs

Phoneboarding; Slovak Telekom

Z dílny MUW Saatchi & Saatchi v kategorii Social media Facebook, Twitter, Blogs

Good Idea Slovakia; Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí SR

Z dílny Creative Department s.r.o. v kategorii Corporate a brand identity

CORE4 – Narodeninové emócie; Core4 spol. s. r.o

Z dílny CORE4 v kategorii Selfpromo PR

Najlepšie jedlo; Magna

Z dílny Istropolitana Ogilvy v kategorii PR pro neziskové organizace a projekty

Kompletní výsledky najdete na webu Zlatýklinec.sk.

Diskuze k článku