Načítám Akce
  • akce již proběhla.

Trendy v online marketingu @Kino Scala

Středa 24. 1. od 20:30 - 22:00

| 170Kč

Svět online marketingu se neustále mění, získejte v něm přehled! Odborníci z nejoceňovanějších českých digitálních agentur vám prozradí, co ji nejvíc funguje. Zorientujte se v pravidlech i nových formátech a získejte i zákulisní informace o tom, co se chystá. Agentury Zaraguza, Triad a Ogilvy One nabídnou aktuální souhrn možností a efektivních nástrojů na dosáhnutí vašich cílů.

Hosté budou poutavě vyprávět o:

► Co budou úspěšné značky v roce 2018 dělat na sociálních sítích jinak

Zaraguza / Petr Mižík (Media Strategist)

Sociální sítě tak, jak jsme je po dlouhou dobu znali, prošly za poslední roky velkým vývojem a staly se z nich největší digitální kanály. Jak by značky měly upravit své strategie tak, aby byly na těchto platformách úspěšné? A jaké principy tvorby obsahu přinášejí výsledky?

Petr pracuje jako mediální stratég v agentuře Zaraguza. V reklamních vodách plave přes 7 let. Baví ho přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roce 2016 úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii. Pravidelně přednáší na Google konferencích a podílel se na kampaních oceněných cenou Louskáček, FLEMA media awards nebo Effie.

► Jak zůstat v digitálu na hraně

Triad / Adam Špina (Strategy and Media Director)

S digitálním marketingem je dvojí potíž, a to digitální a připojené je dnes prakticky všechno od televizí až po mikrovlnky (takže už nemá smysl rozlišovat mezi digitálem a ne-digitálem) a po druhé, novinky se na nás chrlí takovým tempem, že je těžké rozlišit mezi skutečným trendem a slepou uličkou. Pojďte se podívat, kterým z trendů v TRIADu věříme, že s námi zůstanou. Přidáme i pořádnou porci výsledků kampaní a inspirace ze světa.

Adam vystudoval lovebrand v českém vysokém školství (obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově). V roce 2012 nastoupil do TRIADu, kde se nejprve věnoval sociálním sítím a postupně se propracoval až k vedení týmu stratégů a mediálního plánování pro celou českou pobočku. Pomáhal například značkám objevit kouzlo konverzačních botů, brandových seriálů a stojí za vývojem vlastního TRIADího výzkumu. Ve volném čase se pak věnuje i jiným adrenalinovým sportům.

► Digitální trendy na rok 2018

Ogilvy One / Jiří Jon (Strategic Planner)

S reklamou začal v roce 2011, kdy ji šel studovat na Boston University. V roce 2012 nastoupil do místní školní agentury. V roce 2013 školu ukončil, vrátil se nazpět do Česka a nastoupil do digitální agentury Nydrle, kde mimo jiné založil i projekt studentské agentury Hatch. V roce 2015 přešel do VCCP, kde se podílel na kampaních pro značky jako jsou Krušovice, Březňák, Bohemia Chips a Letgo a letos v květnu do Ogilvy na pozici Strategic Planner, kde pracuje převážně na značkách IBM, ČMSS a Dr. Max. Pracoval na kampaních, které získaly jak Louskáčky, tak Effie. Zaměřuje se na digitalní strategie, komunikační strategie a brand experience.

Moderátorkou večera bude Jana Leitnerová (http://janaleitnerova.cz).

24. 1. (streda)
Start: 20:30 hod.
Vstupenky: bit.ly/SmartTalkMarketingBrno

Event: https://www.facebook.com/events/723022917901092/

Details

Date:
Středa 24. 1.
Time:
20:30 - 22:00
Cost:
170Kč
Website:
https://www.smsticket.cz/vstupenky/11296-smarttalk-trendy-v-online-marketingu
Pořadatel:
SmartTalk
Website:
http://www.smarttalk.cz/

Místo konání

Univerzitní kino Scala
Moravské náměstí 127/3
Brno-střed, 60200 Česká republika
+ Google Mapa
Website:
https://www.kinoscala.cz/cz

Diskuze k akci