Načítám Akce
  • akce již proběhla.

Primetime for Big Data

Středa 21. 3. od 08:30 - 16:30

| 9900Kč

Jak využívat velká data a umělou inteligenci k rychlému rozhodování? O tom bude 4. ročník konference Primetime for… Big Data pořádané společností Blue Events.

Ondřej Vaněk z Blindspot Solutions, Adastra Česká republika vysvětlí predikci kompletního nákupního košíku.

Zdeněk Demeter z Bisnode Czech Republic ukáže praktické příklady využití Big Dat a datové analytiky v B2B marketingu a obchodu.

Ondřej Žák z EY Česká republika bude mluvit o personalizaci nabídky.

Co řídí udržitelný růst značky? Identifikací strategických příležitostí prostřednictvím integrace dat se bude zabývat Charlotte König z německé GfK.

Radovan Jirka z bizztreat bude společně s ADLER Czech, a.s. mluvit o zralosti firmy z hlediska schopnosti využití Big Data.

Kompletní program naleznete zde: http://bigdata.primetimefor.cz/cs/program

Details

Date:
Středa 21. 3.
Time:
08:30 - 16:30
Cost:
9900Kč
Website:
http://bigdata.primetimefor.cz/cs/
Pořadatel:
Blue Events
Phone:
+420 222 749 841
Website:
http://www.blueevents.eu/

Místo konání

Národní technická knihovna
Technická 6/2710
Praha, Praha 160 80 Česká republika
+ Google Mapa
Website:
http://www.techlib.cz