Zveme vás na první z řady Elitních setkání konaných pod hlavičkou Asociace content marketingu. Tématem prvního Elitního Contentu budou influenceři, a jak s nimi pracovat. O své zkušenosti se podělí Pavel Jechort, který stál u zrodu webu Suri-nam.cz, v němž hráli hlavní roli mikroinfluenceři z Twitteru. Jaké to je kočírovat houf výrazných individualit? Jak přímá cesta vede k tištěné knize? A co dělat, když se mezi autory objeví černá ovce? Neformální atmosféra, zajímavé informace a dobré jídlo i pití – to je náš první Elitní Content.
PAVEL JECHORT
Bývalý ředitel srovnávače pojištění Suri.cz, který stojí za vznikem obsahové platformy Suri-nam.cz. Ta využívala influencery čistě z prostředí Twitteru. Nápad i publikované články zaujaly nakladatelství Albatros, které vydalo „sebrané spisy“ pod názvem Surinam. Projekt se v roce 2018 umístil v první desítce ankety Křišťálová lupa v kategorii Marketingová inspirace. V současnosti se Pavel Jechort věnuje nástupnickému projektu, který by měl odstartovat v prvním čtvrtletí tohoto roku a měl by dále posunout koncept influencerského psaní.marketing