Načítám Akce
  • akce již proběhla.

CustomerCon

Středa 14. 3. od 17:00 - 21:00

| 1500Kč

Špatná zákaznická péče je rána na solar vašemu byznysu. Proto pořádáme CustomerCon – konferenci, na které o významu zákaznické péče mluví manažeři nejvíce prozákaznických firem u nás.

Spoiler alert na začátek: zákaznická péče setsakra dobře roztáčí kola obchodu.

Co pro vás máme nachystané?

► Rady a osvědčené postupy od profíků ve svých oborech.
► Příběhy z praxe.
► Užitečný networking.

Přednášky řízneme napříč různými obory a budeme řešit hlavně konkrétní příklady. Ty si můžete zakotvit do širší strategie firem. A nakonec díky nim získat manažerský nadhled na oblast zákaznické péče. Ten už si snadno naroubujete na vlastní podnikání.

Takže na své si přijde opravdu každý.

Potkáme se 14. března 2018 v 16:30 a prozákaznickým odpolednem v karlínském STRV vás provede Petr Skondrojanis.

Těšte se na lokální poctivé pochoutky, dobrou kávu i networking s ostatními účastníky a přednášejícími. A samozřejmě na nás – vaše Rejnoky.

Rezervujte si židli hned!
https://customercon.cz/

░░░░░░░░░░ Jaký program vám naservírujeme? ░░░░░░░░░░

► Rohlik.cz | Tomáš Čupr
Jak dostat důraz na skvělou zákaznickou zkušenost do DNA firmy
Buďte autentiční. Bullshit zákazníci prohlédnou. Upřímnou omluvu vezmou.

► Symbio | Libor Šimon
Jak se firma chová ke svým zaměstnancům, tak se oni budou chovat k zákazníkům
Vyplatí se otevřená firemní kultura? Dá se férovost a otevřenost naučit nebo aspoň předstírat? A kdo je víc – zákazník, nebo zaměstnanec?

► RAYNET | Martin Bazala
Videomarketing: silná ráže pro snižování odchodovosti a posilování růstu v B2B
Videomarketing je náročný. Bolí, ale světe div se – i ve světě B2B to může být bazuka v arsenálu marketigových nástrojů. RAYNETu pomáhá ve snižování odchodovosti klientů i nakopnutí akvizic. Prozradíme, co vše se dá s videem v B2B dělat a poradíme, jak na to.

► Slevomat | Miroslava Hulíková
Symbioza mezi zákaznikou péčí a zákazníky
Jak je důležitý onboarding a co vše lze udělat proto, aby každý nový člověk nasál atmosféru 100% zákaznické péče a pak si tuto atmosféru udržoval. Jak co nejlépe pečovat o zákazníky a jak využít to, aby zákazníci vlastně pečovali o vás.

… a další.

Details

Date:
Středa 14. 3.
Time:
17:00 - 21:00
Cost:
1500Kč
Website:
https://customercon.cz/
Pořadatel:
Raynet
Website:
https://raynet.cz/

Místo konání

STRV River Garden Karlín
Rohanské nábřeží 678/23
Praha 8, Praha 186 00 Česká republika
+ Google Mapa
Website:
https://www.strv.com/