Zatraceně rychlý mobilní závod má vítěze. Ferrari, holuba, nebo T-Mobile?

Na české poměry nečekaně osvěžující zábavu nabídl svým fanouškům T-Mobile, který uspořádal závod v přenesení 8GB dat mezi jezdcem ve Ferrari, poštovním holubem a vlastním datovým připojením. Co myslíte, jaký způsob je nejrychlejší?

Kampaň nás zaujala už před týdnem, kdy se ze zdánlivé sociální sebevraždy vyklubala zajímavá soutěž. Líbila se nám vtipná microsite, líbilo se nám teaser video (nyní přes 150 tisíc zhlédnutí) a líbí se nám i to nové závěrečné s vyhlášením výsledků…

Tipli jste si správně? Pokud ano, tak patříte mezi výraznou menšinu, skutečný vítěz totiž od soutěžících dostal nejméně hlasů. Autorem kampaně je nová agentura Davida Brady Cream Prague.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Inspirace: Internet věcí a Budweiser Red Light

Internet věcí je next big thing. Za téma si internet věcí zvolil poslední pařížský Le Web a uslyšíme o něm stále častěji. I v marketingu. Nejnověji s Budweiserem, od kterého si v Kanadě můžete domů objednat světelnou a zvukovou signalizaci, která se aktivuje kdykoliv váš oblíbený hokejový tým zrovna dá gól. Pecka!
Přečtěte si více

Studie: Malé firmy se na Facebooku podceňují

Jak dobře dokáží malé firmy zužitkovat Facebook coby marketingový nástroj? Odpověď na tuto otázku se bude lišit podle toho, zda se zeptáte firem samotných, nebo marketingových výzkumníků. První skupina odpoví, že příliš dobře ne, druhá naopak pochvalně zatleská. Jaká je tedy pravda?