Yahoo kupuje za stovky milionů dolarů Flurry, mobilní analytický a reklamní systém

Flurry používá ve svých aplikacích pro reklamu a analytiku přes 170 tisíc vývojářů. Společnost nyní kupuje Yahoo, které za ní zaplatí několik stovek milionů dolarů.

Flurry si v posledních letech udělalo jméno jako jedna z nejefektivnějších platforem pro odhalování nových mobilních trendů. Není divu, nástroje od Flurry používají ve svých aplikacích tisíce developerů včetně Snapchatu či Pinterestu. Denně tak společnost zaznamenává přes 5 miliard použití aplikací (spuštění, použití aplikace a její vypnutí) na 1,4 miliardy mobilních zařízení.

Akvizici Flurry oznámil viceprezident Yahoo pro reklamní technologie Scott Burke přes Tumblr. Nebyla sice zveřejněna cena, podle informací, které mají k dispozici americká média, se ale pohybuje v rozmezí 300 milionů dolarů až jedna miliarda. TechCrunch naopak tvrdí, že cena je jen mezi 200 a 300 miliony dolarů.

“Až bude transakce provedena, tým Flurry zůstane ve svém současném sídle, kde si zachová i svou současnou vizi, misi a cíle. Produkty od Flurry budou i nadále fungovat a s podporou a investicemi Yahoo bude docházet k jejich dalšímu rozvoji,” napsal Burke.

Flurry by společnosti vedené Marissou Mayer mělo pomoci s příjmy z mobilní reklamy. Yahoo se poslední čtvrtletí příliš nedařilo, příjmy z displej reklamy poklesly a podíl příjmů z mobilů se sice zvyšuje, stále ale zdaleka není na ideální úrovni.

Yahoo je jedním z nejzvučnějších jmen světa v oblasti analytiky mobilních aplikací. Developerům dokáže zprostředkovat detailní informace o publiku jejich aplikace a o způsobech, jak lidé tuto aplikaci používají. Tím vývojářům významně usnadňuje další optimalizaci aplikací. Reklamní síť Flurry pak pro monetizaci používá asi 8000 vydavatelů aplikací.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak a proč (ne)funguje práce z domova

Jedním z moderních trendů bezpochyby je umožňovat zaměstnancům práci z domova. Takový zaměstnanec je prý produktivnější, spokojenější a ušetří čas i přírodu tím, že se nepřesunuje do kanceláře. Je to ale pravda? Na to se podívala infografika, která do jednoho celku složila data ze zdrojů jako jsou Microsoft či Stanford University.
Přečtěte si více

Umění zaujmout. Životopis jako Kickstarter či Google Analytics

Originálně pojatých životopisů vznikají neustále spousty, v poslední době zejména v podobě propracovaných infografik. Zajímavým trendem jsou ale také chytrá využití sociálních sítí a interaktivní napodobeniny internetových služeb. Jako inspirace pro tvorbu životopisu pak může posloužit třeba Slideshare, Pinterest nebo Kickstarter.
Přečtěte si více

Prázdninovou nudu zažene konference Inovace & Inspirace

Kdybyste měli navštívit jedinou konferenci v roce, která by to byla? Tohle by mohla být odpověď. Konference Inovace & Inspirace slibuje konec nudných akcí se stále stejnými řečníky a láká na osobnosti, které běžně nevystupují. Tak vykročte ze své ulity porozhlédnout se napříč obory, pojďte si to užít a dobře se naladit. Zn.: pouze pozitivní informace!