Web týdne: Hilton Urgent Vacation Care Center

Co se stane, když se spojí řetězec hotelů Hilton se “zpravodajským” kanálem The Onion? Vznikne neobyčejná kampaňová microsite, která dokazuje, že žádný okruh podnikání nemusí být prezentován stále stejně nudně. Diagnostikujte se ještě dnes, jestli náhodou netrpíte Akutní retinální monitoritidou nebo Replyallgií.

Pokud neznáte The Onion, co nejrychleji si doplňte mezery ve vzdělání. Pravděpodobně vůbec největší “pseudo-news” server na světě je nejlepší představit alespoň jedním z videí:

Kromě zpravodajství se The Onion věnuje i reklamě a pod značkou The Onion Labs se stará o klienty jako jakákoliv jiná agentura. Nejnověji pro hotelový řetezec Hilton, pro který vytvořili microsite vacationcarecenter.hilton.com.

Proč je tento web naší inspirací týdne? Ne vždycky jde o luxusní high-end design, ani o nejmodernější technologie. A teď pozor – dokonce nemusí být web ani responsivní proto, aby zaujal. Občas stačí luxusní nápad a copywriting.

Homepage jako z Templatemonsteru:

Důležitá je diagnóza přes dotazník:

A výsledek samozřejmě i s doporučením:

A všechny symptomy pohromadě:

Via NYT

Total
0
Shares
Další články