Výsledky hledání v Googlu lze nyní sdílet namísto pouhého +1

Google vyměnil ve svém vyhledávání tlačítko +1 za nové tlačítko pro sdílení. Jednotlivé odkazy na stránce výsledků již nelze bookmarkovat tlačítkem +1, místo toho je ale uživatel může přímo sdílet se svými kontakty ve formě příspěvku na Google+.

Stejně jako dříve v případě tlačítka +1, i tlačítko pro sdílení se u odkazu objeví pouze tehdy, pokud nad ním právě máte umístěný kurzor myši. Najdete jej na druhém řádku daného výsledku, na tom samém, kde je vypsáno URL odkazu a tlačítko pro překlad stránky. Tlačítko pro sdílení se u výsledků zobrazuje jen tehdy, pokud používáte personalizované výsledky s funkcí Search Plus Your World. Pokud si překliknete na globální nepersonalizované výsledky, tlačítko u nich nenajdete.

Tlačítko pro sdílení výsledků ve vyhledávání Googlu

Záměna tlačítka +1 za tlačítko pro sdílení je nicméně trochu nešikovná v tom směru, že ne vždy uživatel chce výsledek sdílet se svými kontakty. Tlačítko +1 nepublikovalo odkazy přímo do streamu zpráv, pouze jej přidalo do seznamu takto ohodnocených stránek. Proto byla větší pravděpodobnost, že jej uživatel u zajímavých odkazů použije. Jak změnu komentuje blog Google Operating System, lepším řešením by bylo bývalo zapnout u tlačítka +1 na stránce výsledků možnost s jeho pomocí odkazy také sdílet. Tím by se zachovala původní funkčnost s nepovinnou možností sdílet odkaz do sociální sítě tam, kde by o to uživatelé stáli.

Via GOS

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ve sklepě s Janem Jelínkem o tom, proč se z agentur stávají inkubátory

Světy startupů a digitálních agentur k sobě měly vždy blízko. Jak zájmem o technologie a přitažlivostí pro podobný typ lidí, tak pojetím inovace a kreativity, jejímž principem je podle creative bitch agentury 2FRESH Honzy Jelínka "nebát se dělat chyby a zkoušet nové věci". Možná i proto nyní tahle firma chystá vlastní malý inkubátor a není zdaleka jediná, kdo uvažuje tímto způsobem.
Přečtěte si více

Kdy nejčastěji nakupuje zákazník českého slevového serveru?

Stále častěji se i české firmy piplají s infografikami a teď tu máme další takový případ. U příležitosti zveřejnění svých výsledků se jeden z největších českých slevových serverů pepa.cz podělil také o obecnější data o chování zákazníků. Nejvytíženějším dnem je s přehledem úterý a nákupům zjevně přejí spíše večerní a dopolední hodiny než ty brzké ranní.