ViralBrothers: Debilní kecy důchodců a …wow …operátor ViralMobil

Dynamické duo ViralBrothers jdou do světa s novým virálem. Tentokrát si na paškál vzali debilní kecy důchodců a za den od spuštění už mají zase přes 200 tisíc zhlédnutí. Video propaguje nový projekt, kterého se ViralBrothers účastní – nového virtuálního operátora.

K videím ViralBrothers (Meldik & Stýblo) máme nejednu výtku. Přesto se jim musí nechat, že jsou pravděpodobně asi jedním ze dvou až tří subjektů českého YouTube, který na videích reálně vydělává peníze (a zároveň se nejedná o profi video produkci, reklamku nebo hudební hvězdu). A je jedno, jestli se jedná o videa pro klienty, nebo vlastní věci. Vrabčáci na střeše si ostatně povídají, že kluci se už dávno nebojí nechat si za svoji popularitu rozumně zaplatit.

Od prvních videí, která klientům prodávali za desítky tisíc, se posunuli k rozumnějším stovkám tisíc za kus. Video za 500 tisíc, které ale bude mít skoro jednoznačně přes milion zhlédnutí, smysl rozhodně dává – kdyby to ovšem klientům něco rozumného opravdu mohlo přinést, což se z našeho pohledu zvenčí ne vždy děje. Vlastní videa jako Debilní kecy psů, které prodávají vlastní edici triček, mohou podle mých jednoduchých selských propočtů vlastně vydělat ještě víc, pokud je jejich komunita opravdu tak silná, jak navenek vypadá. A navíc je to nápad, který rozhodně dává smysl.

Popularitu je samozřejmě potřeba ždímat dokud se neomrzí, takže přichází novinka v podobě vlastního virtuálního mobilního operátora pojmenovaného ViralMobil. V něm má Petr Melicherík (jméno na občance Erika Meldika, tedy poloviny ViralBrothers) třetinový podíl. Obě značky mají tedy podobná jména i loga a ViralBrothers jsou operátorovou hlavní prodejní tváří (prvních 5000 SIM karet je od kluků i podepsaných, no nekup to!). Od vlastní edice triček je to zajímavý skok dál, ale třeba to mají pánové spočítané. Každopádně jde o poměrně neobvyklý krok, u kterého by nás moc a moc zajímaly první roční byznysové výsledky (a to myslíme naprosto bez sarkasmu – jestli to bude fungovat, tak je to samozřejmě superzajímavý model).

K samotnému videu. Asi nemá smysl ho nijak speciálně komentovat, jenom se zdá být definitivní, že jsme v redakci zapšklý pseudointelektuálové, který nemaj ani páru o tom, co se náctiletým dnes líbí. Dokonce jsem se dozvěděl, že když se mi to nelíbí, tak nemám “evoluční humor”, což bude pravděpodobně pravda (říkám to otevřeně, i když si nejsem stoprocentně jist, co to přesně znamená).

Screen Shot 2013-08-12 at 2.24.12 PM

Každopádně rychlost šíření videa napovídá, že buď mají ViralBrothers neuvěřitelně dobře vyřešený seeding, nebo se to lidem opravdu líbí.

Za tip na článek díky Médiáři.

Total
0
Shares
Další články