Ve sklepě s Tomášem Wojcikem, spoluzakladatelem Costlockeru

K vybudování digitální agentury 2FRESH, kterou spoluvlastní, bylo potřeba 8 let a podle svých slov jsou stále na začátku. S Tomášem jsme si povídali o jeho novém startupu Costlocker, který pomáhá agenturám zvýšit zisk na projektech.

Ekonomická krize změnila v agenturním světě pravidla hry. Mnohé agentury přišly o štědré měsíční fee a začaly účtovat svou práci projektově. Chtějí vědět, kde a jak jim utíkají náklady. Právě proto v listopadu spustil Tomáš se svým týmem globální projekt Costlocker, který agenturám hlídá náklady na projektech.

Aktuálně mají 400 firem, včetně největších českých a slovenských reklamek. Costlocker používají třeba i v české Telefónice, kde jim vyhodnocuje ziskovost projektů. Jak vypadá budoucnost a plány startupu, který vzešel z agenturního světa?

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Už jste viděli nové interaktivní panorama z Marsu?

Nejspíš nebudeme jediní, kdo hltá příběhy vozítka Curiosity z výpravy na Mars. Už ta představa je fascinující, obzvlášť, když jí vydatně pomáhají fotky ve vysokém rozlišení. Na světě je nyní další krásné panorama, jež z dostupných materiálů vytvořil jeden z uživatelů služby 360Cities, která sídlí v Praze.
Přečtěte si více

Chtějí 6 milionů zhlédnutí, proto krachují v přímém přenosu

Teahouse Transport dnes spouští na Facebooku hodně neobvyklou kampaň, která má firmě pomoci získat nové zákazníky, fanoušky a samozřejmě zajistit publicitu, na jejíž vlně se následně „poveze“ při dalším růstu. Firma, která se specializuje na zprostředkování mezinárodní přepravy zásilek za výhodné ceny, chce, aby dnes zveřejněné video zhlédlo šest milionů lidí. Sama přitom má na Facebooku jen asi osm tisíc fanoušků.