Twitter nabízí nové možnosti cílení pro placené tweety

V rámci reklamní funkce Promoted Tweets lze nyní na Twitteru zacílit tweety pouze na určité vybrané publikum, bez toho, aby tweet musel být nejprve publikován pro všechny.

Mikroblogovací síť tak funkčně kopíruje nedávno uvedenou funkci nepublikovaných příspěvků na Facebooku. I ten nyní umožňuje marketérům vkládat reklamou zvýhodněné příspěvky jen pro určité publikum, bez toho, aby je zároveň viděli všichni fanoušci značky.

Pokud jde o Twitter, nově bude možné zvýhodněné tweety publikovat i jen pro uživatele v určité zemi, případně pro uživatele buď pouze z telefonů, nebo z osobních počítačů (možné je ale samozřejmě i obojí). To již bylo u Promoted Tweets možné dříve, rozdíl je ale ten, že stejně jako u Facebooku půjde nyní tweet tímto způsobem sdílet i bez toho, aby musel nejprve být publikován pro všechny followery.

Twitter funkci před dnešním plošným spuštěním testoval s několika partnery, mezi které patří Coca-Cola, British Airways, Washington Post a Wendys. Použít ji můžete každý díky vylepšenému políčku pro vkládání tweetů na adrese ads.twitter.com.

Via Twitter

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co se Češi minulý týden na webu naučili? Správně registrovat auto i to, na co vlastně zemřel Stanislav Gross

Minulý týden se Češi při hledání informací online tvářili namíru zodpovědně. Nebo aspoň víc než obvykle. Na internetu je totiž víc než kdy jindy zajímal způsob, jak ověřit, že jsou řádně zapsaní jako majitelé auta. Do nejvyšších nárůstů webového hledání se ale jako obvykle promítly i nějaké ty známé osobnosti, jejich choroby a kauzy.