TOP virály týdne: Zhulená Miley Cyrus, děti a slabší skauti

Máme radost, zase se to jednou pěkně sešlo. Další parádní kampaň od tvůrců “Amazing Mind Readera”, skvělá kampaň od O2, která po nás chce, abychom byli víc jako psi, muzikál o tom, která z herních konzolích je nejlepší a několik WTF momentů s Miley Cyrus.

See how easily freaks can take over your life

Belgická agentura Duval Guillaume Modem už si jméno ve světě virálů udělala víc než parádní. Určitě si pamatujete alespoň kampaň pro TNT A Dramatic Surprise on a Quiet Square, která dalece přesáhla nevelké belgické hranice. Ještě většího úspěchu pak dosáhla kampaň na safeinternetbanking.be (kampaň na bezpečné používání online bankovnictví).

Video Amazing mind reader reveals his ‘gift’ se dostalo na hranici deseti milionů zhlédnutí a je také oblíbenou součástí školení o sociálních médiích (těch částí, které vysvětlují, co všechno o sobě uživatelé jsou online schopni prozradit). Pokud video neznáte, je to samozřejmě MUST SEE. Aktuálně Duval Guillaume Modem připravilo ke kampani sequel, ve kterém jde ještě dál a ukazuje, jak teoreticky snadné je někomu ukrást celou identitu. Zatím sice video nemá tak silný ohlas jako v předchozím případě, ale rozhodně to stojí za vidění.

O2 – Be more dog

Už dva miliony zhlédnutí má tahle parádnická kampaň britského O2. Ze série se nám ale asi o něco víc líbí video Be more dog & the theory behind it, které solidně rezonovalo na Facebooku (i na tom českém a slovenském).

T-Mobile: Skauti – Cesta na konec světa

T-Mobile opět s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem, s osvědčenou agenturou Saatchi & Saatchi, ale poprvé už bez Martina Jaroše na pozici marketingového šéfa, připravil velkou letní skautskou kampaň. První reklama série, která nás bude provázet až do konce léta, ale není taková jízda jako minulé pecky.  Na YouTube má zatím jen kolem 150 tisíc zhlédnutí.

Foot Locker x Reebok – “Conversation Lift” feat. Shaq and Tyga

Reklamní virálek pro Foot Locker má díky zapojení oblíbených celebrit už skoro 5 milionů zhlédnutí, ale smíchem jsem pod stůl nepadal. Vybrané celebrity evidentně nefungují ani na dívky mimo Spojené státy, takže spíš pro zajímavost a inspiraci toho, co funguje jinde.

Kids React to Controversial Cheerios Commercial

O “kontroverzní” reklamě na Cheerios jsme už psali. Pochopili jsme tenkrát až po delším pátrání, že v roce 2013 je pořád extrémně vzácné, aby značka použila v reklamě smíšenou rodinu (mám pocit, že jsem si toho v podstatě na první pohled ani nevšimnul).

Cheerios museli dokonce na YouTube vypnout komentáře, protože vlna rasismu a odsuzování byla příliš silná. TheFineBros se jali ve svém populárním YouTube formátu zjišťovat, jestli i americké děti trpí nějakými rasovými předsudky. Světě div se, děti vůbec nechápou, co je na reklamě divného, naopak jim přijde roztomilá.

Carly Rae Jepsen Throws Terrible First Pitch

Jenom taková malá legrácka na cizí účet. Takhle se opravdu nenadhazuje. A z Carly Rae Jepsen si utahuje celá Amerika. Skoro 8 milionů zhlédnutí.

Miley Cyrus – We Can’t Stop

O hudebních klipech v podstatě skoro nikdy nepíšeme, i když v organickém sdílení a šíření vedou o několik řádů před jakýmkoliv jiným formátem. Kdybychom o nich ale psali, nepsali bychom bohužel už asi o ničem jiném. V tomhle případě je potřeba udělat čestnou výjimku.

Miley Cyrus je Disney hvězdička, která se proslavila pod jménem Hannah Montana. Miley Cyrus chce ale za svou Disney minulosti udělat tlustou, opravdu tlustou čáru a začít vlastní hrozně šokantní a punkovou kariéru plnou sexu, drog a utrácení za obrovský plyšový medvědy.

Klip We Can’t Stop má už aktuálně 80 milionů zhlédnutí a je samozřejmě dost fascinující sám o sobě. Podívat se na něj ale musíte z jiného důvodu. Hned potom si totiž pustíme neuvěřitelně luxusní parodii.

Miley Cyrus – “We Can’t Stop” PARODY

Tohle je prostě parádně odvedená parodická práce, která se musí ocenit. 3,5 milionu zhlédnutí.

Ps4 vs Xbox One – Console Wars The Musical

Duo AVbyte dělá se svoji partičkou muzikály pro YouTube. Mají za sebou už muzikálový klip o Facebooku, o vítání princezny Leiy mezi Disney princezny (aktuální v době, kdy Disney koupil LucasArts), nebo moji zamilovanou Hipster Disney Princess. Nejnověji se (opět v rámci aktuálnosti) zapojili do debaty o tom, která herní konzole je nejlepší. A je to boží!

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Zombie masakr!

Dokonale věrohodní zombíci ve městě, skvělý agent vodka za oknem a tradičně emotivní sportovní video, které pohladí po srdíčku. Přes léto se moc virálů nerodí, ale i náš zkrácený výběr se vám díky své výraznosti zaručeně zapíše do paměti. A aby toho přeci jen nebylo málo, máme ještě jeden bonus.