TOP virály týdne: Umění, hry a Jimmy Kimmel

Umění jak ho neznáte, herní reklamy jako ty nejúspěšnější virály, Hobit vs. Simpsoni a opět geniální Jimmy Kimmel, který bere dětem halloweenská cukrátka.

YouTube Challenge – I Told My Kids I Ate All Their Halloween Candy 2013

Candy monster strikes again! Jimmy Kimmel a jeho už v podstatě tradiční halloweenská legrácka. Řekněte svým dětem, že jste jim snědli všechno halloweenské cukroví a natočte je u toho. Opakovaný vtip obyčejně není vtipem, ale v tomhle případě to fakt neplatí. 15 milionů zhlédnutí za 3 dny.

the elegant gentleman’s guide to knife fighting – animations

Fascinující umění Granta Wooda, Jamese Warda, Rembrandta, Henryho Rousseau, Gustava Klimta a mnohých dalších tak, jak si je rozhodně z hodin výtvarky nepamatujete.

Sony 4K – Four times the detail

Hopíky v San Franciscu jsou dneska v podstatě reklamní legenda. V Sony se několikrát pokoušeli na úspěch původního nápadu navázat, nicméně se to nikdy úplně nepodařilo. Tentokrát to zkouší s okvětními lístky. Zatím relativně slabých 400 tisíc zhlédnutí.

Official Call of Duty®: Ghosts Live-Action Trailer – “Epic Night Out”

Herní okénko tohoto týdne obstarává další opravdu decentní reklama. V podstatě virálek točený na mobil, znáte to. Další z řady reklam “There’s a soldier inside all of us” (tu nejznámější z nich režíroval Guy Ritchie a má aktuálně skoro 40 milionů zhlédnutí) má už přes 8 milionů zhlédnutí.

“The Hobbit” Couch Gag from “4 Regrettings and A Funeral” | THE SIMPSONS | ANIMATION on FOX

Premiéra Hobita se blíží a je potřeba to promíčko procpat, kde to jde. Ale udělat celou úvodní znělku Simpsonů? To už je docela frajeřinka!

Holland’s Got Talent 2013 – Amira Willighagen (9)

A na závěr něco roztomilejšího. Talentová soutěž v Holandsku a devítiletá zpěvačka už má 9 milionů zhlédnutí.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Google radí, jak nejlépe optimalizovat mobilní web

V uplynulých letech Google přicházel s různorodými a často i protichůdnými radami, jakým způsobem optimalizovat weby na mobilních zařízeních. Vzal si proto čas na rozmyšlenou a posbíraní dat. Po jejich vyhodnocení doporučuje použít metodu responzivního webdesignu.