TOP virály týdne: Super Bowl edice

V neděli budou všechny americké domácnosti přibité u obrazovek. V telce totiž poběží další Super Bowl a s ním i mraky nejdražších reklam, které se za rok vytvoří. Už teď začíná být jasnější, kdo bude bodovat nejvíc (ano, je to štěňátko).

Budweiser Super Bowl XLVIII Commercial — “Puppy Love”

Za dva dny 23 milionů zhlédnutí je celkem dost jasná známka úspěchu. Budweiser sází na štěně, koně, ranč a krásné americké working class modely a funguje to. Uznáváme, roztomilost z toho trochu teče, no..

Sorry, Coke and Pepsi. (Uncensored)

Reklama na Sodastream se prý během Super Bowlu vysílat nebude, ale uvidíme, jestli to náhodou celé není jenom další hra. Každopádně, reklama se Scarlet má už 6,5 milionu zhlédnutí.

Anna Kendrick: Behind the Scenes of the Mega Huge Game Day Ad Newcastle Almost Made

Další reklama, která je zatím asi jenom teaserem na věci budoucí, je kampaň na Newcastle. Zatím bezmála 3 miliony zhlédnutí.

Audi 2014 Big Game Commercial – Doberhuahua

5,5 milionu zhlédnutí za dva dny pro hodně speciální reklamu na Audi.

Jaguar 2014 Big Game Commercial | British Villains ‘Rendezvous’

Všimli jste si, že záporáci v amerických blockbusterch jsou většinou Britové (pokud to tedy nejsou Arabové, samozřejmě)? Na britské hvězdy v čele s Tomem Hiddlestonem sází svoje prachy Jaguar. Skoro 5 milionů zhlédnutí.

2014 Volkswagen Game Day Commercial: Wings

Volkswagen Super Bowl ovládal několik let. V roce 2011 s nezapomenutelným malým Darth Vaderem, v roce 2012 pak s pejskem, který to odmítal vzdát a ani v loňském roce to nebylo úplně zlé s rozesmátou Get In. Get Happy kampaní. Letos tomu Volkswagen chce dát křídla, tak uvidíme.

Big Game Ad Starring Terry Crews and the Muppets | 2014 Toyota Highlander

Terry Crews tentokrát nepronajal svoje svaly Old Spice, ale Toyotě. A společně s Muppety objevuje kouzlo nového ultraprostorného modelu. Zvláštní, ale vypadá to, že to opravdu někoho baví. Přes 3 miliony zhlédnutí.

This Is SportsCenter — Broncos & Seahawks Long Week

I ESPN se pokouší o virálek spojený se Super Bowlem.

“The Truth” | Official Kia K900 Morpheus Big Game Commercial 2014

Jaguar sází na záporáky, Kia na Matrix a Morphea.

Volvo XC70 – Made by Sweden

Málo reklam se švédským voice overem má přes 3 miliony zhlédnutí. Volvo se Zlatanem Ibrahimovićem oslavuje Švédsko jako takové. Proč asi neoslavují Čínu?

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Gemius: Průměrná míra prokliku v České republice roste

Průměrná míra prokliku v Česku postupně roste a podle aktuálních údajů dosahuje 0,38 procenta, což je o 0,06 procenta více než před rokem. Tato hodnota je podobná jako na dalších trzích střední a východní Evropy a koresponduje s průměrem regionu CEE (0,44 %). Nejvyšší CTR bylo zaznamenáno na Ukrajině, v Polsku a na Slovensku (1,15 %, 0,62 % a 0,58 %).
Přečtěte si více

Utíkat nebo raději postát na eskalátorech? Aplikace odpočítává odjezdy metra na sekundy

Zná to každý, kdo žije v Praze. Ranní špička, na každém kroku tisíce lidí, kteří se stejně jako vy potřebují co nejrychleji dostat do práce nebo do školy. Během přestupování nebo cesty na metro většina z nás přemýšlí – mám raději běhat a riskovat, že budu upocený i tak stát na nástupišti? Nebo v klidu postát na eskalátorech a scrollovat Facebook?