TOP virály týdne: Šílenství s Hasselhoffem v čele

Minulý týden nás solidně rozhodila dada reklama s Dádou pro Semtex, tenhle týden si bohužel musíme připomenout další temnou postavu z dětství – Davida Hasselhoffa. Lamače dívčích srdcí, zpěváka, herce, drsňáka. Dozvíme se také, jak vypadá 200 kalorií, to, že žraloci jsou nebezpeční, nebo to, že ženy se nerady fotí (ano, zní to divně, ale prý to tak je).

Dog Goldberg Machine by Beneful

Jednozáběrová videa se složitými rozhýbanými stroji se nepřejí. Možná pamatujete na geniální Hondu The Cog, luxusní OK GO a jejich This Too Shall Pass nebo novější Human-Powered Freerunning Machine a The Athlete Machine od Red Bullu. Jsou jich mraky a skoro všechna se nějakým zázrakem chytnou a dosáhnou na miliony zhlédnutí. YouTube diváka tohle evidentně baví. Výrobce psího žrádla Beneful navíc hraje na city s roztomilými pejsky a štěňátky.

Dove – Camera Shy

Po cenami ověnčené reklamě Dove Real Beauty je tu od Dove další video, které by mělo dokázat, že ženy jsou krásnější, než se samy vidí. Z nějakého důvodu to Dove demonstruje na tom, že se ženy nerady fotí. Nechtěl bych se samozřejmě hádat, ale posledně, když jsem se díval na internet, fotek holek s duckfacem tam bylo docela dost..

NeverWet Arrives – Hands-On Product Demonstration

Pokud jste ještě letos neviděli demonstraci jednoho z voděodpuzujících materiálů, kterým můžete pokrýt cokoliv (třeba i iPhone) a to pak zůstane už navždy suché, přicházíte o hodně. V následujícím videu se můžete podívat na ukázku NeverWet, nebo můžete porovnat s konkurencí nazvanou Ultra-Ever Dry. Mimochodem, ty názvy! To je tak krásně vševysvětlující, proč s tím ostatní značky vlastně přestaly? No nic, každopádně video baví a má už skoro 3 miliony zhlédnutí.

New Nokia commercial: Don´t flash. Amaze.

Reklama na novou Lumii 925 si dělá legraci z telefonů, které neumí pořádně fotit bez blesku. Hezký nápad i zpracování, ale hrozně přemýšlíme nad tím, jak si to strašně říká o nějakou odvetu! Nebo to už za tu snahu ani nikomu nestojí?

Shark Week 2013 – Snuffy the Seal | Sunday Aug 4 9|8c

Discovery Channel propaguje svůj Shark Week (tedy týden dokumentů věnovaných jenom žralokům) už skoro tradičně alespoň jedním dvěma virálními vtípky. Kolegové blogeři z ostatních koutů světa se ptají, jestli už to není příliš, nebo dokonce za hranou, já bych naopak s dovolením klidně i přitvrdil.

Honda “Hands”

O Hondě jsme už psali výše a tohle je další super zářez do sbírky opravdu moc hezkých minifilmečků.

No ordinary park bench

Bransonovy aerolinky se dlouho pokoušejí o trochu jinou komunikaci. Teď jim vítr z plachet ubraly jak Turkish Airlines s Kobe Bryantem a Lionelem Messim, tak třeba Air New Zealand se středozemními bezpečnostními instrukcemi nebo KLM v podstatě s čímkoliv. Malý flashmob od Virgin Airlines si zatím moc dobře nevede a drží se u nižších stovek tisíc zhlédnutí.

This Is 200 Calories

Máte pocit, že edukativní videa musí nutně být nudná a nikdo na ně nebude koukat? Až teď jsme objevili poměrně solidně úspěšnou sérii vzdělávacích videí, která vás přesvědčí o opaku (a například jejich Which Came First – The Chicken or the Egg? má už přes 10 milionů zhlédnutí). Jasně, je to hrozně americké a vlastně trochu o ničem, ale je to super inspirace pro všechny, kteří někdy budou řešit jakékoliv “how to” video.

Na rovinu: Produkty na fotce a ve skutečnosti — ze zákulisí McDonald’s

Úplně nám uniklo nové instruktážní video od McDonald’s. Není to samozřejmě taková zábavná hitparáda jako První dny v McDonald’s, ale s kanadským originálem, kterým se česká pobočka inspirovala, se to tedy rozhodně pořád srovnávat nedá.

David Hasselhoff – Thirsty for Love

A na konci konečně božský David. Jako Knight Rider idol nás kluků, jako Mitch Buchannon idol našich spolužaček na základce. Podívejte se na masivní úletovou reklamu, ve které David nejenom hraje, ale i zpívá, válí se na pláži, řídí, srká a vůbec je to celý prostě takovej těžko uvěřitelnej hardcore…

Debilní Kecy Babiček

A co dominuje českému YouTube? Napodobovači ViralBrothers udělali Debilní kecy babiček, a i když to nedělá naše nejoblíbenější dynamické YouTube duo, stejně je to o ničem. Skoro 600 tisíc zhlédnutí.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

People in Need: Kampaň, která je virální jen tak náhodou. A s osmiletým zpožděním

Pokud si alespoň jednou denně otevíráte sociální sítě, tyhle obrázky jste v posledních několika dnech pravděpodobně viděli. Silná kampaň s ještě silnějším sdělením o základních potřebách člověka je nezpochybnitelně virální poklad. Její šíření nabírá na intenzitě, ovšem ve skutečnosti poměrně překvapivě - je totiž osm let stará. A od svého spuštění se žádného proma nedočkala.