TOP virály týdne: Nekašlete na školu!

Super Bowl je za dveřmi, ale do virálů se nám prostě nevejde. Pro nejdražší reklamy roku prostě musíme udělat samostatný článek. I tak jsou ale dnešní virály našláplé k prasknutí.

Set Yourself Free

Naprostá dokonalost je tahle reklama na neziskovku Learn for Life. Přináší moudrost, dojetí, lásku a samozřejmě i ponaučení do života! 3,5 milionu zhlédnutí a naše nová nejoblíbenější reklama na neziskový sektor.

Seahawks Super Bowl Surprise

Super Bowlu se přeci jenom nevyhneme. Takhle vypadá radost z toho, když se maminka dozví, že hodný synáček zařídil lístky. Dojemný “First world problem” s milionem zhlédnutí.

Delta’s 80’s In-Flight Safety Video

Pokud nemáte speciální “safety instructions” video, jste jako aerolinka zabití. Virgin má rádoby supercool popové video, Air New Zealand si jede na vlně Středozemě, Delta teď sází na parádní osmdesátky. Přemýšlíme nad tím, co by mohli udělat v ČSA. Co třeba Michala Davida a Spartakiádu?

America Gone to Pot – Songify the News 4

Hrozně nás mrzí, že tohle video zatím neposbíralo víc zhlédnutí (celkem slabých 200 tisíc). Přitom je to naprosto skvěle úchylná pecka. Hnedka jsme si zase museli pustit největší “Songify” hitovku všech dob Can’t Hug Every Cat (a už to hraje hodinu dokola).

“Slow Jam The News” with Mitt Romney (Jimmy Fallon)

Jimmy Fallon je náš nejoblíbenější americký moderátor. A když společně s Mittem Romneyem jamují poslední zprávy, je to prostě luxus. 3 miliony zhlédnutí.

“MORE NFL” — A Bad Lip Reading of The NFL

A ještě jednou o americkém fotbale. Bad Lip Reading of Twilight je jedno z nejvtipnějších videí roku 2012 a aktuální Bad Lip Reading of The NFL aspiruje minimálně na nejvtipnější video ledna. Takřka 16 milionů zhlédnutí.

Apple – Mac 30 – Thirty years of innovation

30 let od ikonické reklamy “1984” Apple rekapituluje. A i když je to standardní “šablonovitá” Applí reklama, nám se to prostě stejně líbí.

A Conference Call in Real Life

Jak by vypadal konferenční hovor v reálném životě? Skvělá parodie na něco, co zná každý druhý nebožák z agentur i větších firem. 4,5 milionu zhlédnutí.

Pigeon (Rémi Gaillard) – Movie scene

Rémi a prank s holubem. Co k tomu dodat? 6 milionů zhlédnutí.

Prekvapenie v podzemnej garáži

Po delší době tu máme zase i lokálního zástupce na konec. Figaro se hutně inspirovalo u Carlsbergu a udělalo si vlastní motorkářský virálek. Mimochodem, v loni jsme tu na našem Social Marketers Summitu měli Krise Hoeta z agentury Duval Guillaume Modem, který se na původní kampani podílel, tak jsme rádi, že to mělo nějaký přesah. Každopádně místní verze docela jede a už se blíží 350 tisícům zhlédnutí, což na české a slovenské “virální poměry” není vůbec, ale vůbec málo.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Effectix: Co nemusí dělat člověk, může dělat počítač

Jak se zrodila jedna z největších českých firem v oblasti výkonnostního marketingu, co jí pomohlo získat výhodu na konkurencí a prosadit se na trhu? A jak moc ovlivňuje český marketing existence a síla Seznamu? Nejen na to v rozhovoru odpovídá technický ředitel a spoluzakladatel firmy Effectix.com David Bauckmann.