TOP virály týdne: Muž pod vlivem LSD zachránil psa z imaginárního ohnivého pekla

Žánr: Drama / Thriller / Komedie / Romantický
Hrají: Muž pod vlivem LSD, pes, velký bílý žralok, potápeč, Donald Trump, Hillary Clinton, příliš přemýšlející muž, příliš přemýšlející žena, vegetariánští pornoherci…

Muž pod vlivem LSD a sirupu na kašel zachránil psa před imaginárním ohněm

Barevný svět na jazyku si jednoho odpoledne užíval 43letý Michael Orchard, když požil LSD a sirup na kašel. Pod vlivem halucinogenní drogy se měl údajně vloupat do sousedovic domu a zachránit jejich psa z ohnivého pekla. Našli ho venku před domem, jak s výrazem hrdiny ve tváři drží ve svém náručí překvapeného psa. Akorát ten dům nebyl ani náhodou v plamenech.

Krvavá lázeň: Žralok se prodral do klece s potápečem

Nedělá dobrotu, když se velký bílý žralok a malý bílý potápěč vyskytnou společně v jedné kleci. Minimálně ne pro potápeče, který se do té chvíle poklidně potápěl u ostrova Guadalupe. Podívejte se na fascinující záběry zachycující běsnícího žraloka v kleci. Na koho vsázíte?

Trump a Hillary zpívají romantický duet z Hříšného tance

Vskutku hřísná debata. Píseň “The Time of My Life” v bezkonkurenčním podání Donalda Trumpa a Hillary Clinton podle nás vyhrává celé ty internety!

Overthinking aneb Takhle moc nad vším zbytečně přemýšlíte

Overthinking není naštěstí něco, s čím jste se narodili. Vzniká až v průběhu času jako obranný mechanismus na možnost selhání. A může vám třeba zabránit poznat lásku vašeho života.

Zaručený tip, jak sbalit atraktivního muže

Líbí se vám ten sexy chlapík v restauraci, ale nevíte, jak ho sbalit? Přestaňte pouze snít a ukažte snahu. Jen pozor, všeho moc škodí.

Mrkvové bukkake

Vegetariánské porno? Ano! Stačí jen párky nahradit mrkvemi.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Chtějí 6 milionů zhlédnutí, proto krachují v přímém přenosu

Teahouse Transport dnes spouští na Facebooku hodně neobvyklou kampaň, která má firmě pomoci získat nové zákazníky, fanoušky a samozřejmě zajistit publicitu, na jejíž vlně se následně „poveze“ při dalším růstu. Firma, která se specializuje na zprostředkování mezinárodní přepravy zásilek za výhodné ceny, chce, aby dnes zveřejněné video zhlédlo šest milionů lidí. Sama přitom má na Facebooku jen asi osm tisíc fanoušků.