TOP virály týdne: Miloši, pojď mi hop a Super Bowl!

Super Bowl už je za pár dní a na spoustu reklam se můžete podívat už teď. A jako každý rok to bude přehlídka toho nejlepšího, co může reklama nabídnout. Kromě toho si připomeneme, že “people are awesome”, nebo na zdařilý virální mashup Pojď mi HOP s naším novým prezidentem, který láme rekordy.

Dog imitates a Volkswagen

Volkswagen opět sází na pejsky.

Child of the 90s | Internet Explorer

Skoro 9 milionů zhlédnutí už má překvapivě povedená retro reklama na Internet Explorer. Tohle funguje. I pro tak neoblíbený produkt.

Volkswagen Super Bowl 2013 Game Day Commercial | Get In. Get Happy.

A ještě jednou Volkswagen. Připomeňte si teaser se všemi virálními hvězdami z minulého týdne. A napjatě čekáme, co přijde během Super Bowlu (doufáme samozřejmě, že to bude něco dalšího).

The Replacer – Official Call of Duty: Black Ops 2 Video

Videohry virály umí, protože nejsou svázány žádnými brandovými omezeními. Tohle je další důkaz.

Audi 2013 Big Game Commercial – “Prom”

Ani Audi nebude na Super Bowlu chybět.

Toyota RAV4 2013 Big Game Commercial “Wish Granted” Starring Kaley Cuoco (Official)

Penny, Penny, Penny! Penny je v reklamě! Sice bez větších odkazů k Big Bang Theory, ale i tak jsme nadšení! 6,6 milionů zhldénutí.

“Space Babies” 2014 Kia Sorento Big Game Ad

A další automobilka. Tentokrát s odpovědí na jednu z těch složitějších otázek.

EXPERIMENT: THE SOLAR CHARGING DUMMIES

Cestovky nemusí mít jenom nudné reklamy s obrázkami z pláží. Cestovka Spies Rejser se rozhodla dokázat vědeckým experimentem, že slunce je prostě potřeba! Fakt!

PEOPLE ARE AWESOME 2013

Nereklamním virálem tohoto týdne je klasický sestřih těch nejlepších virálů z Youtube o tom, co všechno lidé dokážou. Samozřejmě i tady uvidíte spoustu značek a spoustu fake virálů, ale na zábavnosti tomu rozhodně nic neubírá. 20 milionů zhlédnutí.

Pojď mi hop! Teď si volej Miloše!

A na závěr další ukázka lidové tvořivosti českých uživatelů. Tohle je G-E-N-I-Á-L-N-Í! 500 tisíc zhlédnutí během pár dní…

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Kaskadérské kousky a příběh Lega

Tentokrát se nám sešlo několik poněkud extrémních příspěvků. Přecházení po laně mezi dvěma jedoucími kamiony, dvacetiminutové video a extrémně nenávistné reakce na poměrně nevinný virál jsou věci, které ani v téhle divoké rubrice zas tak často nemíváme. Ale přinejmenším těch 20 minut na skvělý příběh Lega si vážně najděte...
Přečtěte si více

K virálu NICKY – RICH BOY se (v podstatě) přihlásil Chytrý Honza

Dva miliony zhlédnutí za týden jsou na český internet fenomenální úspěch. Už od počátku ale bylo jasné (i z úrovně zpracování), že za fenomenální Nicky nejspíš bude nějaký ten marketing. A právě nyní novou hvězdu začal ve své oficiální komunikaci zuřivě propagovat Chytrý Honza. Náhoda to asi nebude, zklamání to ale trochu je.