TOP virály týdne: Kaskadérské kousky a příběh Lega

Tentokrát se nám sešlo několik poněkud extrémních příspěvků. Přecházení po laně mezi dvěma jedoucími kamiony, dvacetiminutové video a extrémně nenávistné reakce na poměrně nevinný virál jsou věci, které ani v téhle divoké rubrice zas tak často nemíváme. Ale přinejmenším těch 20 minut na skvělý příběh Lega si vážně najděte…

Volvo Trucks – The Ballerina Stunt

Po delší době můžeme otevřít pravidelný přehled virálních kousků něčím opravdu tradičně virálním. Dva Volvo trucky, kaskadérka, nebezpečí, těžko uvěřitelný výkon na hranici možností. Klidně si sice můžete vsadit na to, že ve skutečnosti to takhle napínavé nebylo (soudě podle reklamních bloggerů to zatím na vyložený fake nevypadá – nemyslí si to ani TrendHunter), ale natočené je to opravdu dobře. Tři miliony zhlédnutí.

James Franco, the ultimate multitasker

Reklama na tablet Galaxy Note je už tradičnějším příspěvkem. V hlavní roli James Franco a na kontě lehce přes milion zhlédnutí.

The LEGO® Story

Letos slaví jedna z nejslavnějších hračkářských firem světa krásných 80 let od založení. Při té příležitosti vznikl bezmála dvacetiminutový animovaný dokument mapující nelehké začátky a historii společnosti. Jakkoliv nudně to může znít, vřele doporučujeme, je to parádní! Dva miliony zhlédnutí.

Axe Hair “Office Love”

Na závěr novinka od Axe, která je zajímavá asi jenom tím, jak kontroverzní vyvolává reakce. Vybíráme z reakcí na YouTube: “absolut blasphemy”, “the most degrading and stereotypical shit”, “dear Axe, fuck you for reducing human love to bullshit” a podobně. Možná je to tím, že jsme normální tolerantní ateističtí Pražáci, ale zase tolik nás to tedy nepohoršilo…

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Studie: Malé firmy se na Facebooku podceňují

Jak dobře dokáží malé firmy zužitkovat Facebook coby marketingový nástroj? Odpověď na tuto otázku se bude lišit podle toho, zda se zeptáte firem samotných, nebo marketingových výzkumníků. První skupina odpoví, že příliš dobře ne, druhá naopak pochvalně zatleská. Jaká je tedy pravda?
Přečtěte si více

Google Zeitgeist: Čím letos žilo Česko podle vyhledávaných slov

Jaký byl v Česku pomalu ale jistě končící rok 2012 očima největšího světového vyhledávače? Co Češi nejvíc hledali v různých kategoriích a co to o jejich zájmech a vkusu vypovídá? Pojďte se s námi podívat na tradičně očekávaný přehled Google Zeitgeist, každoroční žebříček nejvyhledávanějších dotazů z Googlu za uplynulé měsíce.