TOP virály týdne: Hrdinové mezi námi

Darth Vader v Disneylandu, Pán prstenů v letadle, Megan Fox mezi nerdy, Call of Duty v ulicích. Představa setkání se svým oblíbeným hrdinou v běžném světě je vždycky lákavá a na diváky velice dobře funguje. Ale víte, co funguje ještě spolehlivěji? Když si necháte za drobný peníz všechna ta “virální” zhlédnutí prostě naklikat…

BUYRAL – Professional Clicking

Pamatujete Catvertising? Geniální promo agentury john st. má solidního nástupce. Teď jde totiž agentura ještě dál a představuje nové “deadly simple” řešení na virální marketing BUYRAL. Tleskáme!

An Unexpected Briefing #airnzhobbit

I českými mainstreamovými médii proběhlo neobvyklé “promo video” od novozélandských aerolinek, které se k bezpečnostním instrukcím postavilo tak trochu jinak. A funguje to: 8 milionů zhlédnutí.

Darth Vader: What Are You Going to Do Next?

Myšák Mickey je novým šéfem Darth Vadera a George Lucase nově v kapse hřejí 4 miliardy dolarů, které dostal za prodej LucasArts. V Disney při té příležitosti obnovili rok starý klip, ve kterém je Darth Vader na návštěvě v jednom z Disney Parks. 3,2 milionů zhlédnutí.

Samsung Galaxy S III – Work Trip

Nová reklama na Samsung dokazuje, že jednoduché fórky evidentně stále fungují. Nejvíc nás ale pobavil nejlépe hodnocený uživatelský komentář pod videem: “I figured it was a video of her nailing the mailman.” 9,2 milionu zhlédnutí.

“Surprise” – Official Call of Duty: Black Ops 2 Live-Action Trailer

Pro ty z vás, kteří nás sledují pravidelně, nebude žádné překvapení, že reklamy a trailery na počítačové hry jsou jedním z nejsledovanějších typů video obsahu vůbec. Nový “Live-Action Trailer” na Call of Duty je navíc z kategorie “tohle sakra není levný virál!”. Režíroval ho Guy Ritchie, stál zhruba raketu a je to jedno z nejsledovanějších reklamních videí posledního půl roku. 23 milionů zhlédnutí.

VoxFox -The Story of Megan Fox’s Hidden Passion

Bonusové video nakonec sice není nějak extra úspěšné (něco přes 800 tisíc zhlédnutí), ale je v něm Megan Fox, takže za nás dobrý.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Velká piškotová válka na webu a další důležitosti, které český uživatel hledal minulý týden

Když jde o jídlo, jde o všechno. V duchu tohoto hesla se minulý týden na internetu rozhořel boj o tradiční české piškoty Opavia. Totiž ty, co se teď vyrábějí v Polsku. Kdo o nich slyšel málo, ťukal je do vyhledávače Seznamu. A ještě asi chvíli bude, bojovník za právo na cukrovinky kulatého tvaru Jan Tuna totiž se svým výpadem nekončí.