TOP virály týdne: Felix a Super Bowl – naposled!

Tak Super Bowl tedy ještě jednou. Minule nám pár zásadních kousků uteklo a myslíme si, že byste o ně neměli přijít. Stejně tak se ještě asi podesáté a snad už opravdu naposledy vrátíme k Felixovi Baumgartnerovi, protože je i přes všechny Super Bowly světa, prostě týpek, který udělal něco, co tu fakt ještě nebylo.

SchoolClosing Stephens Elementary 020314

Virálek na školu od školních zástupců? Proč ne? Takhle dávají rodičům na vědomí, že škola bude zavřená. Pěkný! 1,7 milionu zhlédnutí.

Jamie Casino 2 Minute Super Bowl Commercial – Casino’s Law

Hodně fascinující reklama na právníka Jamieho Casina vygenerovala už přes 5 milionů zhlédnutí. A je taková… No… Americká… Z devadesátek, ne?

GoPro: Red Bull Stratos – The Full Story

To, že Felixův neuvěřitelný výkon překonávající hranice lidských možností, neudělal obří reklamu jenom Red Bullu, ale i GoPro, bylo jasný od začátku. A tohle GoPro video je famózní zakončení celého příběhu. 10 milionů zhlédnutí.

Ian Up For Whatever Film – Bud Light 2014 Super Bowl XLVIII Commercial

14,5 milionu zhlédnutí má Super Bowl reklama na Bud Light. Ještě aby ne, když v ní hraje nestárnoucí Arnie!

Microsoft 2014 Super Bowl Commercial: Empowerin

Když už se v Microsoftu nějaká reklama povede (a nestává se to zdaleka pořád), stojí to za to. Naše nejoblíbenější microsoftí je skoro přesně rok stará – Child of the 90s.

Official Coca-Cola “Big Game” Commercial 2014 – America Is Beautiful

Coca-Cola sází na multikulturní přístup a těžko říct, jak moc se jí to vyplácí. Na Youtube má reklama už přes 9 milionů zhlédnutí a nekonečně mnoho rasistických komentářů.

Cheerios 2014 Game Day Ad | “Gracie”

S rasistickými komentáři se své užili i v Cheerios. Před půl rokem pustili do světa první reklamu se smíšenou rodinkou a vyvolalo to poprask na všech stranách. Zajímalo by nás, jak by asi vypadaly komentáře na iDnesu u nějaké reklamy s českou smíšenou rodinkou, asi by to také nebylo nic extra pěkného na počteníčko. Každopádně, Cheerios se toho nebojí a jedou si na stejné vlně i dál. 5 milionů zhlédnutí.

The Phone Call: #InWithTheNew RadioShack Commercial (official version)

RadioShack se mění a jde s dobou. A k redesignu prodejen udělali parádní rozlučku s osmdesátkama.

OFFICIAL Chrysler and Bob Dylan Super Bowl Commercial 2014 – America’s Import

Bob Dylan se upsal Chrysleru, po Clintu Eastwoodovi se tedy Chrysler spojuje s další americkou ikonou a sází na patos a přehnaný patriotismus. Ale když už tady píšeme o rasismu, z tohohle také nepěkně čpí závan útoku na přistěhovalce a cokoliv, co není americké. A samozřejmě z pohledu čísel je to volba dobrá – přes 5 milionů zhlédnutí a nadšené ohlasy.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Lupénka, kafe a cigárko. Tak tohle Čechy na internetu zajímá

Reklama prostě funguje. A lidi jsou ochotní nejen propagační informace číst, případně na ně koukat, ale ještě sednout k počítači a trávit čas tím, že je budou hledat. A zase na ně koukat. Dokazuje to žebříček toho, co lidi v minulém týdnu na internetu zajímalo víc než kdy jindy. A koukali na to. Přes Seznam.
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Epické virální orgie

Takhle výpravný velkovýběr jsme tu už dlouho neměli. Policejní těžkooděnci, štěkající psi, divoká honička desperátů s autobusem plným tanečnic, vzpoura, výbuchy, ostřelovači, zběsilý fotbalový uragán, hromadný tanec virálních celebrit... Dneska večer zkrátka do kina chodit nemusíte. A nebojte, nezapomněli jsme ani na okurku.