TOP virály týdne: Díky, mami! Dva Spockové a jak si zvětšit prsa

V neděli byste neměli zapomenout popřát mamince. Nebojte – připomene vám to minimálně Google, ASUS a určitě mnozí další. Kromě toho se se Samsungem vysmějeme iPhonistům, podíváme se na souboj dvou Spocků, geniální outdoor reklamu, nejlepší skokanku přes švihadlo, dozvíme se, jak si zvětšit prsa, a na závěr si užijte luxusní žádost o ruku tentokrát z našich končin!

Here’s to the Moms

Už v neděli je svátek matek. A od té doby, co bodoval Procter & Gamble se svou kampaní Best Job, je jasné, že dělat dojemné reklamy okolo vztahu maminek a jejich dětí je sázka v podstatě na jistotu. Poděkování od Googlu je ze začátku trochu zmatené a zbytečně rychlé, ale výsledek určitě dojemný je. I když na nejdojemnější video od Googlu to pořád nemá.

A Mother’s Touch. ASUS VivoBook The World at Your Fingertips

Maminkám přeje i ASUS a očekáváme dnes, zítra a v neděli další várku. Mami, díky!

Samsung Galaxy S4 Ad – Graduation Pool Party

Už ke třem milionům zhlédnutí směřuje reklamu na nový Samsung Galaxy S4. A jak to má Samsung ve zvyku, je potřeba si zase trochu rýpnout do ostatních značek. Tedy, hlavně do jedné značky. Ehm, jenom do té jedné značky. Do té, jejíž jméno se nevyslovuje!

A Boy And His Atom: The World’s Smallest Movie

IBM připravilo nejmenší film na světě. Je natočený s pomocí atomů, což je samozřejmě pretty cool.

Zachary Quinto vs. Leonard Nimoy: “The Challenge”

Starý Spock a nový Spock v reklamě na Audi, ve které si poměrně dost jednoznačně utahují z Mercedesu. Skvělá práce a 3,7 milionu zhlédnutí.

Anar Foundation against child abuse needs funds urgently

O kampani agentury GREY Spain pro Anar Foundation jste mohli číst už i z českých médií. Geniální myšlenka na zobrazování dvou různých sdělení pro dospělé a děti má už 6,8 milionů zhlédnutí. A pak, že OOH nefunguje!

Jump Rope Girl – World’s Best Jump Roper!!!

Náš oblíbenec Dave SuperTramp má nové video. Po šílené houpačce a skákání z útesu přichází neobvyklá sportovní vložka v podobě nejlepší světové skokanky přes švihadlo (dá se to vlastně takhle vůbec říct?). Každopádně je to zase hrozně pěkně udělané video.

Holka vypije pivo uchem

Český Pivní Festival Praha má malý vlastní virálek, se kterým boduje i ve světě. S videem, ve kterém dívka na letenských zahrádkách vypije pivo uchem, boduje na Facebooku i na Streamu a má na kontě už pěkných pár desítek tisíc zhlédnutí.

Bigger boobs tutorial- Dominika Myslivcová

Předposlední video je takovým malým bonusem. Zajímalo vás někdy, co všechno musí dívka udělat, aby to vypadalo, že má větší prsa než tomu tak ve skutečnosti opravdu je? Průvodcem vám budiž česká virální legenda Dominika Myslivcová, jejíž nejnovější video má už 100 tisíc zhlédnutí (a vzhledem k tématu i provedení odhadujeme úspěšnost ještě výrazně vyšší). Za sebe musím říct, že tomuhle kousku nechybí vůbec nic: sex, celebrita i napětí (prostě musíte vydržet až do konce, abyste zjistili, jak to dopadne).

Danielova žádost o ruku v Brně, na prvního máje

A na závěr video, které nás hrozně potěšilo, protože tenhle druh videí tak trochu sbíráme. Konečně tedy můžeme jednou napsat o netradiční žádosti o ruku i z českého prostředí. Pokud vás dojemné video naladilo, další máme tady, širší výběr tady, nebo taky tady. Mimochodem, video už má 200 tisíc zhlédnutí a nebude jednoduché ho překonat, sakra!

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Pondělní La Degustation Online se bude věnovat gamifikaci

Seriál minikonferencí, které pořádá Asociace.BIZ pod názvem La Degustation Online, se bude již ve svém pátém pokračování věnovat využití herních principů v neherních projektech v tématu nazvaném "Gamifikace, aneb kořenění suchých online projektů". A na koření opět dojde i v rámci následné degustace zajímavých pokrmů.
Přečtěte si více

Vtipná reklama Budvaru loví opilce ve vyhledávání na Centrum.cz

Tohle nás pobavilo. Když v těchto dnech po návratu z vánočního večírku nebo rodinné oslavy sednete k vyhledávání na Centrum.cz a z logických důvodů se vám nepodaří zadat dotaz úplně bez chybičky, je slušná šance, že na vás vyskočí nenápadná reklama na nealkoholický Budvar (vtípky o tom, že musíte být teda pořádně na hadry, když místo na Googlu hledáte na Centru, nechme pro tentokrát stranou).