TOP virály týdne: Danny, Usher, Steve a Nicky

V pátek probíhal Startup Summit, takže na virály bohužel nebyl čas. Připravit se o ně ale prostě nemůžeme, i když to znamená narušit zaběhlé pořádky a místo pátku jim věnovat pondělí. Minulý týden bodoval hlavně neuvěřitelný Danny MacAskill z Red Bullu, Usher pro Samsung, Ashton Kutcher jako Steve Jobs a na závěr nás dorazilo dojemné povzdechnutí Nicky Tučkové.

Danny MacAskill’s Imaginate

Dannyho MacAskilla naši pravidelní čtenáři znají. Jedna z nejoblíbenějších hvězd Red Bullu přeskakuje nejen jakoukoliv překážku, ale i rekordy na YouTube. První video Inspired Bicycles má na kontě 32 milionů zhlédnutí, naše nejoblíbenější Way Back Home má 28 milionů, Industrial Revolution se blíží 10 milionům a to aktuální má po pár dnech už přes 2 miliony. A je zase super.

Usher’s “Looking 4 Myself” Presented by Samsung

Sázka na masivní reklamu s Usherem se Samsungu vyplácí. Klip má už 27 milionů zhlédnutí a dokazuje, jak moc mohou vhodně vybrané celebrity kampaním pomoci v popularitě.

Jobs Official Trailer #1 (2013) – Ashton Kutcher Movie HD

Trailery mezi virály obyčejně nezařazujeme (kdybychom je sem měli dávat společně s hudebními klipy, nebylo by tu nic jiného..), ale tenhle je nám (a předpokládáme, že i vám) o něco bližší než klasické blockbustery. Film inspirovaný jedním z největších technologických vizionářů všech dob, navíc hraný Ashtonem Kutcherem (sám investor v mnoha technologických startupech), je něco, co si prostě nemůžeme nechat ujít. Nicméně, bez zbytečných lichotek, traileru docela solidně chybí look & feel, který bychom od něj očekávali. Možná by se měli nad marketingem sejít s kucíma z Applu a vypadalo by to trochu líp.. Snad bude film lepší.

No, I’m not going to the world cup.

Pokud jste to nezaregistrovali, v Brazílii v těchto dnech v ulicích protestují stovky tisíc lidí proti současné politické a ekonomické situaci. A nadcházející fotbalové Mistrovství světa v Rio de Janeiru je jedním z důvodů. Bude stát celkem 30 miliard dolarů a následující video vysvětluje, co všechno je na něm špatně (jenom konstatujeme co je ve videu, podrobnosti jsme si ještě nestačili nastudovat). Propagační video má už 3 miliony zhlédnutí.

Sagan Roof Parking

Nejsme si úplně jistí, jestli je tohle virál, který má propagovat cyklistu Sagana, auto v hlavní roli, jeho stáj, nebo vlastně vůbec nic, ale je to každopádně zajímavé a na kontě už to má skoro 400 tisíc zhlédnutí.

Nicky Tuckova – help for Petr Nečas

O Nicky Tučkové už jsme psali, když to bylo aktuální. Kampaň Chytrého Honzy nás sice bavila sama o sobě, ale propojení se značkou bylo na štíru. Propojování se nekoná ani teď, ale je to prostě super. Copywriterská perla se vším všudy.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Móda a technologie spolu v Česku podruhé: Konference FashionTech ukáže, jak je spojit

Chcete vědět, jaké příští vychytávky ze světa fantazie budete nosit na sobě a ovládat jimi telefon, měřit svůj tep, nebo přes ně třeba posílat data doktorům, zaměstnancům, nebo partnerovi? Už podruhé budete mít příležitost. V rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Week se 31. srpna v prostorách Node5 v Praze uskuteční konference #FashionTechCZ. Konference, která propojuje svět módy, technologií a byznysu.
Přečtěte si více

Salát pěstovaný v obýváku i kurz hrdinství – hlasujte v Social Impact Award

Už jste slyšeli o aquaponii? Jde o metodu pěstování rostlin, která pro ně získává živiny chovem ryb. Taková zahrádka propojená s akvárkem. Jeden z projektů Social Impact Award ji chce dostat do domácností nejlépe všech. Nebo "dost übercool" obal Frusack jako ekologická verze igelitek – to jsou jen dva z dvanácti projektů společensky prospěšných startupů, které teď bojují o přízeň veřejnosti. Takže podívejte, jaké mají studenti nápady a rozhodujte o těch, které si odnesou v rámci SIA cenu.
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Danny Macaskill, Peugeot a BBC

Na Tyinternety se vrátily po pauze memy, virály nesmí chybět samozřejmě také. Tenotkrát s novou parádou od Dannyho Macaskilla, s překvapivě vůbec ne špatnou reklamou na Peugeot, skvělé decentní promo na spuštění BBC Music a na závěr prank s kočičkou