TOP virály týdne: Čtvero ročních dob

Vánoce jsou (skoro) tady a s nimi i první vánoční virál v našem letošním přehledu, který vás také pravděpodobně přiměje uronit první slzu vánočního dojetí. Máme tady ale také tklivé podzimní video od Vuittona, veselou vzpomínku na letní dovádění s dětmi a tradiční příspěvek od Red Bullu, který můžete brát jako inspiraci na jarní vyblbnutí.

The Athlete Machine – Red Bull Kluge

Marketing Red Bull rád používá věci, které fungují. Když před pár týdny vyšlo video Human-Powered Freerunning Machine – with Jason Paul a dosáhlo na sympatických 5,7 milionu zhlédnutí, dalo se trochu čekat, že přijde další podobná lahůdka. Nečekali jsme sice, že takhle brzy, ale rozhodně bylo jasné, že nebude chybět plejáda sportovních megacelebrit. A už se blížíme zase k šesti milionům zhlédnutí…

L’Invitation Au Voyage – The Louis Vuitton Film

Režijně-fotografická dvojice Inez & Vinoodh (možná pamatujete poměrně úspěšný klip pro Dior) se ujala nového reklamního filmu pro Louis Vuitton. 6,7 milionu zhlédnutí.

John Lewis Christmas Advert 2012 – The Journey

John Lewis byl i v loňském roce jedním z prvních obchodů, který vyrazil do světa se svou vánoční kampaní. A stejně jako loni, i letos je milá, dojemná a bezchybně zpracovaná.

Dragon Baby

Na závěr lahůdka od jednoho z našich největších YouTube oblíbenců, Patricka Boivina. Není to sice reklama, ale je to rozhodně v kategorii “must see!” (ostatně stejně jako skoro všechno z jeho dílny). Aktuálně si Patrick hraje se svými dětmi. Dragon Baby má na kontě 22 milionů zhlédnutí, předchozí Iron Baby 16 milionů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Hokej! No a taky nějaké to porno učitelky… To jsou hity webového vyhledávání posledního týdne

Že budou Češi v době konání hokejového Mistrovství světa hledat na internetu právě tuto událost, to bylo celkem jasné. Překvapivě může vypadat, že mezi časté webové dotazy se dostala i učitelka z České Lípy. Zájem o vzdělání za tím ale nehledejte. Jednoduše natáčela porno, a získala tak v tabulkách nárůstů hledání na Seznamu hned druhé místo. Mimochodem, Češi mají taky poměrně morbidní sklony. Hned pod následující pěticí skokanů se umístil dotaz "Kramný fotky z patologie". Co tedy tentokrát na internetu chtěli zjistit?