TOP virály týdne: Chytrá Škoda a záchvaty při volném pádu

I reklama na auta může být chytrá a hodná sdílení a podobně chytře se jde dívat i na lásku. Nejsledovanějším videím tohoto týdne ale kralují Šaty. Teda vlastně vysvětlení toho, proč každý ten obrázek vidí vlastně jinak..

I reklama na auta může být chytrá a hodná sdílení a podobně chytře se jde dívat i na lásku. Nejsledovanějším videím tohoto týdne ale kralují Šaty. Teda vlastně vysvětlení toho, proč každý ten obrázek vidí vlastně jinak…

Diversity & Inclusion – Love Has No Labels

Láska nemá žádné nálepky. To co zpívala Lucka Bílá už před bůhvíkolika lety je teď znázorněno ještě názorněji. Přes rentgen! 15 milionů zhlédnutí.

Meet ‘Hulk’: The Giant 175lb Family Pit Bull

Seznamte se s drobečkem, kterému jeho majitelé něžně říkají Hulk. Váží 80 kg a je to samozřejmě největší miláček. 2 miliony zhlédnutí.

The new ŠKODA Fabia Attention Test

Chytrá reklama na novou Škodu Fabii od agentury AIS London testuje vaši pozornost. Dívejte se pořádně!

GoPro: Didga the Skateboarding Cat

Vymýšlet kampaně v GoPro musí být hrozná dřina a odříkání. Hele, co tam fouknem příští tejden? Nevim, už jsme dělali kočku na skejtu? Ne? Tak šup tam s ní!

GUY HAS SEIZURE WHILE SKYDIVING

Chlápek dostane záchvat během volného pádu, druhý to nejenom celý natočí, ale především mu zachrání život. A je z toho internetová senzace. Ke 13 milionům zhlédnutí. Mimochodem, musel jsem si udělat screenshot dokonalý kontextový reklamy…

Snímek obrazovky 2015-03-03 v 18.49.01

What Colour Is This Dress? (SOLVED with SCIENCE)

Jakou barvu že maj ty šaty? Vysvětlení optického klamu je suverénně nejvirálnějším videem tohoto týdne. 16 milionů zhlédnutí.

Father Daughter Ad – Saturday Night Live

Komediální show Saturday Night Live se kontroverze nebojí. A tak si můžou dovolit i parodovanou reklamu na ISIS, tedy islámský stát. Moc radosti tím v USA nevyvolali..

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Brand builder: FB kampaně se dnes nabízí stejně, jako prodejci nosí po domech deky

Každý chce mít značku, která má kouzlo a sílu jako Apple, Red Bull nebo třeba Louis Vuitton. Značka se ovšem nebuduje jako celek, jak říká brand builder Karel Novotný, je o dobrém produktovém marketingu, uvážených krocích a hlavně správně nastavených postupech ve firmě. Karla můžete potkat na dnes začínajícím WebExpu, kde má na starost sekci branding.