Top virály týdne: Blázni, magoři a aligátoři

Je tenhle svět ještě vůbec normální? Výrobci mýdla vozí lidi do vesmíru, golfové hvězdy se předhání ve střelbě do skleniček, medvědi chodí prát, nové telefony jsou generaci od generace větší a v politice nejvíc bodují aligátoři…

Huge Bear Surprises Crew on EcoBubble Photo Shoot in BC

The Viral Factory jsou zpět! O naší oblíbené agentuře jsme nepsali už extrémně dlouho, takže máme radost, že se můžeme podělit o jejich nejnovější výtvor. Zároveň bohužel musíme říct, že – alespoň co se čísel týče – to na virální megahit tentokrát nevypadá. Klip se na YouTube nevyšplhal zatím ani přes 200 tisíc zhlédnutí. Uvidíme, jak se bude dařit dál.

Nike Golf: No Cup Is Safe

Golfové superhvězdy Tiger Woods a Rory McIlroy v golfové přestřelce. Moc hezky natočený vtipný klip už přeskočil 4,2 milionu zhlédnutí.

Xperia™ Z

Masivní reklama na novou Xperii evidentně chce bojovat s reklamami jak od Samsungu, tak od Applu, ale “revolutionary a magic device” nálepku jen tak nezíská. Mimochodem, všimněte si, že ve většině scén drží všechny postavy telefon stále v ruce. Přemýšlím, jestli to má být nějaké podprahové sdělení, že se nevejde do kapsy… Přes 3 miliony zhlédnutí.

Buzz Aldrin Announces the LYNX Space Academy

AXE chce poslat několik šťastlivců do vesmíru. A Buzz Aldrin je mluvčím téhle mise. Zatím to vypadá hodně zajímavě a jsme zvědaví, jak se bude celá kampaň dál vyvíjet.

Slam Dunk Supertramp Style – Faceteam Basketball

Pro fanoušky basketu a legrácek okolo naprostá nutnost. A ne, není to reklama na Nike, i když by se ani oni určitě za 5,2 milionu zhlédnutí nezlobili.

Drive Thru Invisible Driver Prank

Obchod s kouzelnickými potřebami Penguin Magic a virál jako blázen s “kouzelným” autem bez řidiče. A i když mě hrozně baví nápad jako takový, video zas až tak extra zábavné není. Nicméně, tenhle žertík má už přes 28,5 milionu zhlédnutí a podle mého skromného odhadu byl vytvořeno s víceméně nulovými náklady. Občas se holt pořád ještě zadaří.

Česko-slovenský YouTube

A nakonec již v podstatě tradičně česko-slovenské YouTube okénko…

Vojta Dyk a Tatiana Vilhelmová: Rozumíme Karlovi

Na hezkých 380 tisíc zhlédnutí se vyšplhalo video s Vojtou Dykem a Tatianou Vilhelmovou, kteří z dovolené propagují svého favorita v prezidentských volbách. Osobně ho považuji za jeden z marketingových vrcholů letošních voleb.

Miloš Zeman – Mobilní telefon (Aligator)

Abychom zůstali politicky korektní a vyvážení, dáváme prostor i druhému kandidátovi v druhém kole volby.

Aligátor, jo!

A s geniálním přídavkem navrch… Přejeme pěkný víkend!

Total
0
Shares
Další články