Huge Bear Surprises Crew on EcoBubble Photo Shoot in BC
The Viral Factory jsou zpět! O naší oblíbené agentuře jsme nepsali už extrémně dlouho, takže máme radost, že se můžeme podělit o jejich nejnovější výtvor. Zároveň bohužel musíme říct, že – alespoň co se čísel týče – to na virální megahit tentokrát nevypadá. Klip se na YouTube nevyšplhal zatím ani přes 200 tisíc zhlédnutí. Uvidíme, jak se bude dařit dál.
Nike Golf: No Cup Is Safe
Golfové superhvězdy Tiger Woods a Rory McIlroy v golfové přestřelce. Moc hezky natočený vtipný klip už přeskočil 4,2 milionu zhlédnutí.
Xperia™ Z
Masivní reklama na novou Xperii evidentně chce bojovat s reklamami jak od Samsungu, tak od Applu, ale “revolutionary a magic device” nálepku jen tak nezíská. Mimochodem, všimněte si, že ve většině scén drží všechny postavy telefon stále v ruce. Přemýšlím, jestli to má být nějaké podprahové sdělení, že se nevejde do kapsy… Přes 3 miliony zhlédnutí.
Buzz Aldrin Announces the LYNX Space Academy
AXE chce poslat několik šťastlivců do vesmíru. A Buzz Aldrin je mluvčím téhle mise. Zatím to vypadá hodně zajímavě a jsme zvědaví, jak se bude celá kampaň dál vyvíjet.
Slam Dunk Supertramp Style – Faceteam Basketball
Pro fanoušky basketu a legrácek okolo naprostá nutnost. A ne, není to reklama na Nike, i když by se ani oni určitě za 5,2 milionu zhlédnutí nezlobili.
Drive Thru Invisible Driver Prank
Obchod s kouzelnickými potřebami Penguin Magic a virál jako blázen s “kouzelným” autem bez řidiče. A i když mě hrozně baví nápad jako takový, video zas až tak extra zábavné není. Nicméně, tenhle žertík má už přes 28,5 milionu zhlédnutí a podle mého skromného odhadu byl vytvořeno s víceméně nulovými náklady. Občas se holt pořád ještě zadaří.
Česko-slovenský YouTube
A nakonec již v podstatě tradičně česko-slovenské YouTube okénko…
Vojta Dyk a Tatiana Vilhelmová: Rozumíme Karlovi
Na hezkých 380 tisíc zhlédnutí se vyšplhalo video s Vojtou Dykem a Tatianou Vilhelmovou, kteří z dovolené propagují svého favorita v prezidentských volbách. Osobně ho považuji za jeden z marketingových vrcholů letošních voleb.
Miloš Zeman – Mobilní telefon (Aligator)
Abychom zůstali politicky korektní a vyvážení, dáváme prostor i druhému kandidátovi v druhém kole volby.
Aligátor, jo!
A s geniálním přídavkem navrch… Přejeme pěkný víkend!