TOP virály týdne: Bad motherfucker, staré časy a vražedný stopař

History of Rap, The Fatherhood, další pádlo od Samsungu a samozřejmě Viral Brothers… řada více či méně osvědčených sérií se tento týden dočkala pokračování. Nechybí naštěstí ale ani svěží vánek v podobě zvráceně přitažlivého videa od Dove, jedné příjemné retro vzpomínky a videa, kde efektně umře spousta lidí.

The Fatherhood – Fiat 500L 12″ Remix (Fiat UK)

Po našem super ultra oblíbeném “Swagger Wagon”” videu od Toyoty a o trochu slabším, ale pořád hodně dobrém “The Motherhood” od Fiatu, přichází “The Fatherhood” – pohled na rodičovství ze strany otců. I tentokrát se jedná o aktivitu Fiatu, ale kvalit ani úspěchů (zatím) ani jednoho ze svých předchůdců nedosahuje. Mimochodem, víte proč otec v reklamě vlastně bere dítka na noční projížďku? Ve Spojeném království údajně zoufalí rodiče najezdí za rok až 1300 mil ročně ve snaze uspat svoje ratolesti. My jsme to tedy nevěděli.

Samsung Galaxy S4

Přesně před týdnem odhalil Samsung další řadu svého bestselleru Galaxy S. V pořadí již čtvrtou. Před samotným slavnostním odhalením všech novinek nějakou dobu teasoval prostřednictvím krátkého YouTube seriálu, jehož první díl si můžete pustit níže:

Následoval další díl a vyvrcholení přišlo s live streamingem z hlavního eventu. Nejúspěšnější z pohledu čísel (i zajímavostí, protože bez mučení můžeme říct, že teasing nás extra neoslovil a hlavní show také moc ne) je ale samotné představení produktu jako takového s více než 4 miliony zhlédnutí:

Dove Men + Care

2 miliony zhlédnutí pro Dove Men + Care je podle nás trochu přitažené za vlasy, ale budiž.

The jacket – Inside CHANEL

Chanel připravil pro svoje followery na YouTube a fanoušky na dalších sociálních sítích sérii krátkých dokumentíků o tom, jak značka změnila svět módy. V následujícím videu se třeba můžete podívat na malou historii Chanelových sáček. Tleskáme původnímu a zajímavému obsahu pouze pro web. Tak to má být!

Biting Elbows – ‘Bad Motherfucker’ (Insane Office Escape 2)

Už k pěti milionům se blíží tahle šílenost od hudební skupiny Biting Elbows. Skvěle natočené, sestříhané, evidentně i dobře naseedované na sociální sítě. A mimochodem, kdybyste si stejně jako my mysleli, že se jedná o extrémně originální nápad, Biting Elbows myšlenku pouze oživila ze svého klipu z roku 2011.

We didn’t own an Ipad

Legrácka, která nás moc pobavila. Přetextovaný song od Billyho Joela pouze s pomocí věcí z dětství v sedmdesátkách a osmdesátkách. Video má zatím 1,5 milionu zhlédnutí, ale vlastně nepřekvapí, že jeho popularita neroste rychleji – vždyť tomu na YouTube dneska nemůže nikdo rozumět…

History of Rap 4 (Jimmy Fallon & Justin Timberlake)

Jimmy Fallon a Justin Timberlake v další sérii History of Rap. Na předchozí se můžete podívat třeba tady a rozhodně to stojí za to!

POMSTA 5 – Vražedný STOPAŘ!

A na závěr opět ViralBrothers. Tentokrát to nejsou debilní kecy, ale pomsta jednoho druhému. A po pár dnech opět 800 tisíc zhlédnutí. Do výběru to dáváme proto, že to samozřejmě dramaticky válcuje jakýkoliv český i slovenský obsah na YouTube, ale myslíme si, že když se na to nepodíváte, o nic nepřicházíte. Mimochodem, ViralBrothers se neúspěšně snažíme dostat do sklepa na rozhovor, ale na e-maily nám neodpovídají, tak třeba touhle cestou to prošťouchneme…

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co Čechy zajímalo minulý týden? Bojí se rakoviny plic, připomněli si polsko-ruský masakr a zajímali se o Pavlínu Senič

Minulý týden se nesl hlavně ve znamení negativních věcí, např. takový 5. březen - den, kdy byl schválen masakr v Katyni. Neméně hrozným faktem je, že mnoho domů stále obsahuje radioaktivní radon, který přináší mnoho problémů. O to všechno a i jiné věci se Češi v minulém týdnu na internetu zajímali.
Přečtěte si více

Wikimedia už má přes půl miliardy unikátních návštěvníků měsíčně

Wikimedia Foundation sice provozuje nejznámější internetovou encyklopedii WIkipedia, rozhodně to ale není jediná služba, za kterou stojí. Spolu s dalšími servery, mezi které patří Wikibooks, WIkidata, Wikimedia Commons a nové Wikivoyage, dosáhla podle comScore organizace poprvé ve své historii přes půl miliardy unikátních návštěvníků.