TOP Virály týdne: Auta, sport a emoce

Dnešnímu výběru videí dramaticky kraluje Ken Block se svoji Gymkhanou, ale za pozornost stojí i neuvěřitelný kousek týmu Hot Wheels jezdců, nebo další porce emotivních videí okolo Olympijských her.

Game On, World.

Už minulý týden jste se mohli podívat na novou kampaň Nike. Jako milovníkovi her mi tématem i zpracováním rozhodně udělali radost, ale s 1,6 miliony zhlédnutí se mezi nejsledovanější Nike videa určitě nedostane.

Hot Wheels World Record: Double Loop Dare at the 2012 X Games Los Angeles

Pamatujete ještě na marketingovou strategii Red Bullu? Stačí sponzorovat pár nejlepších sportovců na světě a natočit s nimi překonání nějakého světového rekordu. Ale hlavně neutrácejte za placený marketing, je to nesmysl!

V Hot Wheels si to vzali k srdci. Pretty cool!

KIDS 2012

Společnosti Procter & Gamble se v souvislosti s letošním sponzoringem LOH 2012 vyloženě daří. Nejprve přišel fenomální spot Best Job (kdo viděl a neukápla mu slzička, nemá srdce), který je zatím zdaleka nejsdílenějším a nejúspěšnějším spotem partnerů londýnské olympiády (1,9 milionů sdílení na FB a přes 5 milionů zhlédnutí jenom na oficiálním kanálu P&G). A nyní přichází follow up v podobě spotu KIDS 2012.

Muse – Survival

A k Letním olympijským hrám ještě jednou. Tentokrát s oficiální písní her a oficiálním klipem. Hudbu obstarala skupina Muse, píseň se jmenuje Survival. Nejde sice o klasické reklamní video, ale stojí za to.

DC SHOES: KEN BLOCK’S GYMKHANA FIVE: ULTIMATE URBAN PLAYGROUND

A nakonec král. Ken Block se vrátil, aby zesměšnil všechny, kteří si mysleli, že už nic dalšího nevymyslí a opět nastolil laťku virálů o trochu výše.

Jen pro zajímavost, zatím nejúspěšnější video ze série Gymkhana THREE, nasbíralo během prvních 24 hodin od spuštění milion zhlédnutí. Páté video mělo přes 4 miliony a po třech dnech je na třinácti milionech. V době, kdy čtete tento článek už to bude zase o pořádný kus víc.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Wikimedia už má přes půl miliardy unikátních návštěvníků měsíčně

Wikimedia Foundation sice provozuje nejznámější internetovou encyklopedii WIkipedia, rozhodně to ale není jediná služba, za kterou stojí. Spolu s dalšími servery, mezi které patří Wikibooks, WIkidata, Wikimedia Commons a nové Wikivoyage, dosáhla podle comScore organizace poprvé ve své historii přes půl miliardy unikátních návštěvníků.