Máte co napsat na svou stránky na Facebooku, ale byli byste raději, kdyby se příspěvek zobrazil jen zadaným mladým mužům ve věku do 25 let? Máte štěstí, protože cílení příspěvků podle demografických a dalších faktorů Facebook brzy spustí. kromě toho sociální síť nyní testuje i nový systém záložek.
Analyzovat reklamní kampaně podle toho, kdo reklamu skutečně viděl a kdo přišel s kampaní do styku, jsou v současnosti zvyklí spíš internetoví marketéři. Díky chytrému nápadu britské společnosti Amscreen se ale k podobným datům brzy dostanou i ti, kteří se zabývají outdoorem.
Analytická firmy Mixpanel umístila na web videa ze svého vzdělávacího projektu Office Hours. S jejich pomocí chce pomoci formám i jednotlivcům proniknout hlouběji do tajů online marketingové analytiky.
Už ve Vancouveru začal olympijský závod v tehdy rozjíždějícím se médiu. V Soči to jenom pokračuje. Český olympijský výbor si tak dělá zábory i v sociálních sítích. Zákon o ochraně olympijské symboliky se totiž vtahuje také na komunikaci na Facebooku.