Tlačítko Like lze nyní přidávat i do mobilních aplikací

Zatímco majitelé webů již mohou tlačítko Like od Facebooku pro získávání nových návštěvníků a zviditelňování obsahu nějaký ten pátek využívat, pro tvůrce aplikací tuto možnost sociální síť představila až včera. K dispozici je pro aplikace mobilní i webové.

Tlačítko je samozřejmě integrováno do Open Graphu a veškerá aktivita, kterou s jeho pomocí uživatel označí, se tedy sdílí na jeho Timeline. Pokud navíc v aplikaci jde o uživatelský obsah, například fotku z Instagramu od někoho z přátel, odešle se tomuto člověku notifikace. Samozřejmostí je v obou případech přímý odkaz na aplikaci, v níž uživatel tlačítko Like použil.

Novinka má výhody i nevýhody. Výhodou je, že vývojáři aplikací mají další způsob, jak svoje dítka zviditelňovat mezi přáteli stávajících uživatelů. Tento způsob je navíc méně agresivní než automatické sdílení, k němuž řada tvůrců v současnosti sahá. Nevýhodou je, že ze všech aplikací musí do devadesáti dnů zmizet všechna “nefacebooková” tlačítka Like a musí být nahrazena novým pluginem napojeným na Open Graph. Počínaje včerejškem také Facebook přestal aplikacím schvalovat jejich vlastní Like akce.

Více informací najdete v sekci Facebooku pro developery.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Google Glasses se předvedly ve světě módy

Projekt Google Glasses je z technologického hlediska stále do značné míry tajemstvím. Jako koncept se však marketingově prezentuje velice zdatně a jeho roušku nám nyní vývojáři škádlivě poodhalili i na nedávné přehlídce slavné návrhářky Diane von Furstenberg, kde se brýle objevily na tvářích modelek.