Tak tuhle reklamu Američané během Super Bowlu neuvidí

Sodastream vyzval Pepsi a Coca Colu na souboj. A jeho reklama skončila v koši. Pravděpodobně to je ale celé jedna velká kampaň.

Scarlet Johansson nepotřebuje chodit do obchodu a kupovat si černou limonádu s červenou ani s modrou etiketou. Má svůj domácí sifon se šťávou. Její reklamu na Sodastream ale televize Fox odmítla, protože se podle šéfa Sodastreamu Daniela Birnbauma bála reakce Pepsi a Coca Coly.

Další pokračování Birnbaumova vyjádření je už ale velmi okatá hra na city. “Čeho se bojí, který marketér v Americe se nezmiňuje konkurenci. To už jsme jak v Číně. Jako Američan jsem zklamaný,” tvrdí US Today.

Na zakázané reklamě není kromě hlavní aktérky vlastně nic zajímavého. A i to, co tam je bychom si dovedli představit zajímavější. Zařídit viralitu jenom převlečením herečky do šatů by asi chtělo plno agentur. Každopádně čísla hovoří jasně. Za dva dny – dva miliony přehrání na YouTube – a to už je celkem dobrý virál. 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Mobilní verzi webu mají jen 2 procenta menších českých firem

Podle rozsáhlého průzkumu Agentury Najisto zatím domácí firmy nejsou připraveny na mobilní éru. Mezi malými a středními podnikateli je optimalizace pro mobilní zařízení naprostou výjimkou. Příliš se zatím neuchytily ani sociální sítě, které využívá asi čtvrtina z nich (zdaleka nejčastěji Facebook), třetina se zatím dokonce obejde bez jakékoliv webové prezentace.
Přečtěte si více

Miliardáři chtějí být všichni: Eurojackpot si zapsal nárůst publicity na webu o sto tisíc procent

Češi věří na pohádky – tak by se daly vyložit rekordy v hledání během minulého týdne na Seznamu. Zajímal je herec z Hvězdných válek, nějaký ten český bulvár i Eurojackpot. Přitom právě u něj se pravděpodobnost, že vyhrají, pohybuje někde u jedné ku téměř sto milionům. Ale počítejte to, když jde o miliardy korun a reklamu, co vyskakuje všude. Co všechno Čechy minulý týden zajímalo a ptali se na to Seznamu?