Tak tuhle reklamu Američané během Super Bowlu neuvidí

Sodastream vyzval Pepsi a Coca Colu na souboj. A jeho reklama skončila v koši. Pravděpodobně to je ale celé jedna velká kampaň.

Scarlet Johansson nepotřebuje chodit do obchodu a kupovat si černou limonádu s červenou ani s modrou etiketou. Má svůj domácí sifon se šťávou. Její reklamu na Sodastream ale televize Fox odmítla, protože se podle šéfa Sodastreamu Daniela Birnbauma bála reakce Pepsi a Coca Coly.

Další pokračování Birnbaumova vyjádření je už ale velmi okatá hra na city. “Čeho se bojí, který marketér v Americe se nezmiňuje konkurenci. To už jsme jak v Číně. Jako Američan jsem zklamaný,” tvrdí US Today.

Na zakázané reklamě není kromě hlavní aktérky vlastně nic zajímavého. A i to, co tam je bychom si dovedli představit zajímavější. Zařídit viralitu jenom převlečením herečky do šatů by asi chtělo plno agentur. Každopádně čísla hovoří jasně. Za dva dny – dva miliony přehrání na YouTube – a to už je celkem dobrý virál. 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

E-maily zaberou až 28 procent pracovního dne

Také vám někdy připadá, že celý den jen čtete e-maily, odpovídáte na ně a potom hned čtete další e-maily, které mezitím přišly? Podle nového průzkumu o tom, kolik lidé stráví různými činnostmi času během pracovního dne, se vám to pravděpodobně nezdá.