Symbio: Peugeot 208, Dej mobilu duši a Pojď mi HOP!

Uzávěrky kreativních soutěží jsou už evidentně za námi. Symbio v uplynulých dnech zveřejnilo hned tři videa propagující práci pro Peugeot a T-Mobile.

Come-a-jumpa online

Pojď mi HOP, aneb T-Mobile Vánoce

Give your phone a soul

Dej Mobilu duši dejmobiludusi.cz

Peugeot208 – Let your body drive campaign

Projížďka na virtuální trati s ovládáním přes webkameru.

A na co dalšího se letos v soutěžích můžeme těšit? Agentury, pište nám!

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

SXSW deň piaty, posledný: 100 ročný startup, sila vtipov a tour de bars

Velkolepý multimediální festival South By SouthWest to má pro letošek za sebou. Stejně jako v minulých letech přilákal i řadu lidí z Česka a ze Slovenska, takže si o všech těch úžasných věcech můžeme nechat alespoň vyprávět, tweetovat a blogovat. Pro Tyinternety se letos téhle role zhostila Petra Jankovičová z Triad Advertising a dnes přišel čas na poslední dávku jejích skvělých postřehů.
Přečtěte si více

Studie: Nejčastější mýty kolem online reklamy a proč neplatí

Klikají uživatelé na internetu na reklamy? A když už klikají, nakupují také něco? Nebo je spíš za většinu z toho mála prokliků odpovědná malá skupina zoufalců, která stejně neutrácí? Tyto otázky patří mezi nejčastější pochybnosti o online reklamě, podle agentury Criteo a její nové studie jsou ale v případě cílené reklamy založeny na zavádějících zobecněních.