Sport a televize: Může být něco víc? Aneb co Čechy minulý týden zajímalo na internetu

Co se stane, když se spojí dvě témata, která Češi milují? Zrodí se vítěz žebříčku hledanosti na českém internetu.Mluvíme o spojení sportu a televize – tedy o sportovní televizi. Zajímavější už by mohlo být jen spojení celebrit a televize. Jenže, to bychom pak neměli čas na nějaké to internetové vyhledávání. To zatím máme, co tedy na Seznamu minulý týden vedlo?
Zdroj: Flickr, Russian Constructivism Sports Parade, Alexander Rodchenko

Co se stane, když se spojí dvě témata, která Češi milují? Zrodí se vítěz žebříčku hledanosti na českém internetu. Mluvíme o spojení sportu a televize – tedy o sportovní televizi. Zajímavější už by mohlo být jen spojení celebrit a televize. Jenže, to bychom pak neměli čas na nějaké to internetové vyhledávání. To zatím máme, co tedy na Seznamu minulý týden vedlo?

1. O2 Sport – nárůst hledanosti o 2 075 %

Jak už jsme řekli, spojte dvě oblíbené hledací disciplíny, a vznikne sportovní televize. Jedna zbrusu nová s názvem O2 Sport zahájila testovací vysílání, na ostrý provoz najede 8. srpna. V programu nebude chybět především národem zbožňovaný fotbal. A možnost přepínat na záběry z různých kamer jistě přiková do gauče nejednoho fanouška.

2. Požár Pelješac, požáry aktuálně Chorvatsko – nárůst hledanosti o 14 038 %

V Chorvatsku jsou Češi jako doma: je dostupné i autem a češtinu zde zaslechnete snad na každém kroku. I když to už se všem zamlouvat nemusí. Každopádně oblíbenost této země coby turistické lokality způsobila také zájem o obří požáry, které v Chorvatsku vypukly začátkem minulého týdne. Přesto, že situace je dramatická, Čechy to zastavit nemůže – do země proudí stále stejně vytrvale. Ona totiž ta paštika chutná u moře hned jinak!

Zdroj: Flickr, black stena, say whiskey!
Zdroj: Flickr, black stena, say whiskey!

3. Monika Koblížková – nárůst hledanosti o 968 %

Leoš Mareš miluje luxus a krásné ženy. Ty zase zbožňují luxus a Leoše Mareše (většinou), takže není co řešit. Problém nastává, když se ve vztazích oblíbeného moderátora chceme vyznat. Po odchodu od manželky Moniky začala po jeho boku rychlostí světla svištět plejáda modelek a miss, z nichž z poslední doby plnil stránky bulváru bouřlivý vztah s Petrou Faltýnovou. Nicméně vše je zapomenuto a novinkou v řadě je módní redaktorka Monika Koblížková. Zatím…

4. Zimolez modrý – nárůst hledanosti o 13 717 %

Když se Češi nudí, zajímají se o cokoliv. Dokonce i o zdravou výživu. Minulý týden upoutal pozornost zimolez modrý. Jde o keř, jehož plody tvarem i chutí připomínají borůvky, má však mnohem více tělu prospěšných látek a vitamínů. Což je sice skvělé, ale… Nějak se prostě nemůžeme zbavit dojmu, že nejoblíbenější českou superpotravinou i nadále zůstává pivo.

5. Holašovické slavnosti program – nárůst hledanosti o 5 683 %

A co naši horkou pětku uzavírá? Selské slavnosti, které se již poosmnácté konaly v jihočeských Holašovicích. Krásné počasí tam nalákalo přes 10 000 lidí, kteří obdivovali práci více než 220 řemeslníků. Proběhla i soutěž o nejlepší buchtu. Která ji vyhrála? Je opravdu k nakousnutí? A nezatouží po ní i Leoš Mareš? To netušíme. Ale že se na Skokany můžete těšit i příští týden, víme jistě. Na shledanou!

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

K virálu NICKY – RICH BOY se (v podstatě) přihlásil Chytrý Honza

Dva miliony zhlédnutí za týden jsou na český internet fenomenální úspěch. Už od počátku ale bylo jasné (i z úrovně zpracování), že za fenomenální Nicky nejspíš bude nějaký ten marketing. A právě nyní novou hvězdu začal ve své oficiální komunikaci zuřivě propagovat Chytrý Honza. Náhoda to asi nebude, zklamání to ale trochu je.
Přečtěte si více

Instagram se otevírá reklamě. Využije data Facebooku

Instagram se otevírá reklamě velkých i malých firem. Využívá pro to nepochybnou výhodu, kterou jsou bohaté zkušenosti s reklamou Facebooku, který je vlastníkem Instagramu. Novinka podle slov firmy údajně obohatí také uživatele. Zejména díky propracovanému cílení a možnosti nakupovat přímo z feedu.