Spokojený Pes letos atakuje tržby 400 milionů korun, spouští expanzi na Slovensko

E-shop pro mazlíčky, který v roce 2005 začínal jako malá rodinná firma, letos atakující 400 milionů obratu, bude zásobovat svými produkty nově i zahraniční trh. Po čtrnácti letech v českém prostředí se vedení firmy rozhodlo rozšířit své působení o sousední Slovensko. Spokojený Pes plánuje spustit slovenskou mutaci českého e-shopu v polovině října.

Denně máme několik žádostí a dotazů, zda budeme konečně i na Slovensku. Jelikož je pro nás přání zákazníků velmi důležité, řekli jsme si zhruba před rokem, že si Spokojený Pes výlet na Slovensko udělat prostě musí. I nadále se však budeme maximálně věnovat českým zákazníkům, pro které chystáme řadu inovací našich služeb i produktového portfolia,prozradila svou motivaci k rozšíření působnosti zakladatelka Spokojeného Psa Soňa Fialková.

Otevření e-shopu bude pro zákazníky ze Slovenska doslova hrou. První člověk, který zaplatí objednávku na slovenském e-shopu, vyhraje nakupování na celý rok zdarma. Skvělé ceny jsou připravené pro prvních tisíc nakupujících. Vouchery, Spokoboxy, pamlsky a spousta další cen ke každému prvnímu nákupu.

„Přesný termín spuštění slovenského webu jsme neuvedli záměrně právě kvůli výše zmíněné soutěži. Až e-shop spustíme, informujeme všechny zákazníky newsletterem. Ti nejrychlejší nakupující budou po zásluze odměněni. Pro zjištění přesného termínu se rozhodně vyplatí sledovat naše sociální sítě,” vysvětluje marketingový ředitel Spokojeného Psa Tomáš Haškovec.

Slovenský zákazník bude mít k dispozici kompletní sortiment všech produktů, které si mohou koupit i Češi. A to včetně velmi oblíbených SPOKOBOXŮ. Přesto Spokojený Pes nechce na Slovensku vytvářet pouze kopii sebe sama.

SpokojnýPes.sk bude jejich – slovenský. Vytvořený na míru pro slovenské potřeby, přání a produktové preference. SpokojnýPes.sk bude vonět brynzou, štěkat nad Tatrami a bude mít říz uleželé žinčice,dodává Haškovec.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

CzechAccelerator se vyvedl. Znovu se rozjede v srpnu

Šest startupových výzev za poslední čtyři roky, 42 pobytů českých společností v zahraničních destinacích 35 uzavřených partnerství nebo dohod o spolupráci. Tak vypadají výsledky projektu CzechAccelerator za roky 2011 až 2014. Tuzemské startupy si díky programu vyzkoušely pobyty, mentory a rady v Silicon Valley, Bostonu, Singapuru, ve Svýcarsku a v Izraeli.
Přečtěte si více

Infografika: Nákupy Čechů a Mall v roce 2014

Internetové nakupování Češi milují. Každý rok na webu hledají stále víc zboží a v tomto ohledu patří mezi evropskou špičku. Jen loni nakoupili online za 68 miliard korun. Jeden z největších hráčů na tuzemském trhu Mall.cz sestavil infografiku o tom, jaké trendy teď letí. Podívejte se.