Spočítejte si přínos mobilních kampaní s novým nástrojem od Googlu

Nový nástroj od Googlu nazvaný Full Value of Mobile má ambici odhalit přínosy z vašich mobilních kampaní napříč pěti důležitými konverzními kanály na mobilních přístrojích. Nástroj lze propojit s AdWords, což významně ulehčí práci s ním, navíc k němu Google na zítřek plánuje webový seminář.

S tím, jak získávají mobilní zařízení na důležitosti pro koncové spotřebitele, roste také jejich význam pro marketéry. Důležité začíná být především to, aby společnost uměla oslovit i ty své potenciální zákazníky, kteří v současnosti stále častěji používají mobilní zařízení i na úkor desktopu, a často ne jen jedno, ale několik. Jak je ale oslovit efektivně, pokud si nejste jistí, jakou hodnotu právě vám mobilní marketing přináší?

S tímto problémem chce pomoci Google, který za tím účelem představil nástroj Full Value of Mobile. Pomocí jeho propojení s AdWords a nahrání dalších dat, například z mobilního webu, si troufá přínosy mobilního marketingu vypočítat. Hodnotí přitom pět různých konverzních kanálů – telefonní hovory, vyhledávání kamenných obchodů, stahování aplikací, přístupy z různých zařízení a návštěvnost mobilního webu – a to každý zvlášť i v souhrnu, z hledisek jakými jsou celkový přínos, přínos na jedno kliknutí a návratnost investovaných prostředků.

Nástroj obsahuje kompletní návody, které mají případné uživatele provést jeho nastavením, a to včetně videa a case studies. Google tvrdí, že celé nastavování by včetně zhlédnutí videí nemělo zabrat více než půl hodiny. První case study pochází od Adidasu, známá značka sportovního vybavení měřila, jakou cenu pro ni mají mobilní uživatelé, kteří vyhledávají její kamenné obchody.

K nástroji a k měření mobilního marketingu obecně plánuje Google na zítřek také webový seminář, na který se můžete přihlásit zde. Seminář by měl zabrat zhruba dvě hodiny a bude začínat v šest hodin našeho času.

Via Google

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

K útokům na podezřelé využívala NSA i cookies od Googlu

Cookies od Googlu jsou díky své všudypřítomnosti velmi dobrým nástrojem, jak sledovat aktivitu uživatelů na webu. Bohužel ovšem nejen pro Google. Všimla si jich i NSA, která podle nových dokumentů od Edwarda Snowdena minimálně jeden soubor cookie největšího vyhledávače využívala při hackerských útocích na své cíle.