Socialbakers: Jak si v červnu vedly značky na českém Facebooku

Které značky nejlépe zvládají odpovídat fanouškům, které mají nejvíc příznivců a které je dokážou nejlépe zabavit? Na to se podíval pravidelný report z dílny Socialbakers za měsíc červen.

Jednou ze zajímavostí je potvrzení toho, že pokud jde o objem zákaznické péče, vévodí tuzemskému Facebooku jednoznačně trojice mobilních operátorů. V čele stojí O2, jehož tým zodpověděl 435 dotazů, následovaný T-Mobilem (231 dotazů) a Vodafonem (190 dotazů). Pokud jde o schopnost vtažení fanoušků do hry, stojí v čele Tescoma, Euronics, Frisco, Dedra, Votocvohoz.cz či Ford. Více viz přehledná infografika:

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Komerčním e-počinem roku se stává…

Nejzajímavějším projektem české e-commerce je letos Twisto Payments – služba, která zhruba rok provozuje online platby. Jenže její koncept je trochu jiný, než je u obchodníků a zákazníků zvykem. Proto si společnost vysloužila přízeň Asociace pro elektronickou komerci a účastníků E-Business Fora.
Přečtěte si více

Top virály týdne: Zadar, bulvy, Harlem Shake a nástupce Evy a Vaška!

Tenhle týden online prostoru ve videu naprosto dominuje meme Harlem Shake. Jak už tomu bývá u dobrých memů zvykem, jedná se o naprostou šílenost, která na sebe navalila už více než 12 tisíc variací. A všechny jsou samozřejmě podobně kvalitní. V reklamní části pak nechybí tančící a zpívající batolata, trolling od Volkswagenu, výborný stres test na letišti, nebo další výpravná "reklama" od DC Shoes. Enjoy!
Přečtěte si více

Udělejte si Viral Fest & MEME Fest sami doma!

Viral Fest a MEME Fest je naše srdcovka, nad kterou trávíme každý rok desítky a desítky hodin. Letošní promítání je za námi, byla by ale škoda nechat si vše jenom pro sebe. Takže, pokud patříte mezi milovníky virálů a memů, můžete si náš výběr toho nejlepšího z loňského roku (a pár špeků z letoška) pustit v klidu i u sebe doma. Je toho fůra, takže na formu moc nehleďte ;).