Social Marketers Summit opět přiveze hvězdy digitálního marketingu

Z Belgie, z jihu Afriky, ze Silicon Valley i z pražské Letné se letos sjedou speakeři na pražský Social Marketers Summit. Akci, která se nejenom snaží rozšiřovat obzory českým společnostem i agenturám, ale která si také mezi zahraničními řečníky získala oblibu pro svůj nezaměnitelný “vibe”.

Pamatujete si na super virál A dramatic surprise on a quiet square? Nebo ještě dramatičtější A dramatic surprise on an ice-cold day? Děsivý Amazing mind reader reveals his ‘gift’? Či originální 6 things you can miss while reading a newspaper? Nejspíš ano, protože je v posledním roce vidělo přes 70 milionů lidí a agentura Duval Guillaume Modem by ze získaných lvů z Cannes poskládala celou zologickou. Její Head of Digital, Kris Hoet, bude jedním z našich hostů.

Letošní ročník Social Marketers Summitu sebevědomě naváže na ty předchozí, kde před českým publikem poprvé vystoupili například švédští autoři nekonečně odvážné Twitter kampaně Curators of Sweden, Ed Robinson z proslulé The Viral Factory, strhující řečník, majitel agentury SocialMedia8 a současně autor ViralBlogu Igor Beuker, okouzlující Polle de Maagt kočírující aktivity obrů KLM či Nike, případně Dannae Ringelmann, zakladatelka Indiegogo.

Podtitul letošního ročníku zní Crossing The Lines a plynule rozvíjí loňské téma Show Me The Money a předloňské Power to People. Co to znamená? Facebook už dávno není jen o tom, co děláte přímo na Facebooku, a pro další sociální média to platí úplně stejně. Celý internet se stal sociálním a značkám se otevřely ohromné možnosti skrze sociální plug-iny, práci s daty, gamifikaci a virální mechanismy. Možnosti, které daleko přesahují dosah facebookových stránek.

Až z jižní Afriky dorazí také Kyle Findlay z globálního obra TNS Global, který je aktivní ve více než 80 zemích. Kyle má na starosti TNS Global Brand Equity Centre a obzvláštní důraz ve svém vystoupení bude věnovat gamifikaci. Protože teď už je vážně nejvyšší čas! Jména dalších, neméně objevných speakerů, budeme zveřejňovat v dalších dnech a týdnech – prozradíme, že domácí barvy bude hájit mimo jiné i fotbalová Sparta.

Jestli to se “sošl” myslíte vážně, Social Marketers Summit vás jistojistě nemine 30. října, opět v atmosférickém BIO OKO. Registrovat se můžete (měli byste!) už nyní přes Ticketon.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Sekta, výplach, nebo prostě konference? Digital Summit 2014

Zděšení. To byla asi nejčastější emoce, kterou jsme vídali online po ohlášení Digital Summitu. Akci tvůrce Milionového impéria Davida Kirše ovšem zaštítila Mladá fronta a byť několik řečníků (např. Pavel Ungr) postupně odřeklo, do kongresáku přitáhla na téma online marketingu stovky lidí.