Selfpromo: Co všechno se mohlo koupit místo přihlášek na Cannes Lions

Letos agentury z celého světa do Cannes Lions poslaly rekordních 35 765 přihlášek a pořadatelům tak poslali poměrně sympatických 18,5 milionu eur. Kreativní amsterdamské duo Michael & Sharif vytvořilo microsite, ve které hledá odpověď na to, co všechno by se s tolika penězi dalo dělat. Jasně, je to trochu levné, ale jako agenturní selfpromo je to geniální!

Nemusíte nutně Cannes Lions vyhrát, aby se pozornost médií upřela i na vás. Stačí si z nich trochu utahovat, dát na konec malé morální ponaučení, aby se všichni pořádně chytli za nos, a blogy z celého světa o vás napíšou (jasně, jsme stejný jako ostatní, no co už…). Michael & Sharif každopádně už mají na microsite přes 10 tisíc lajků a přes 2 tisíce retweetů, což na poměrně jednoduchou microsite není vůbec špatné.

Microsite si můžete prohlédnout na adrese: insteadofalion.com.

Mimochodem, pokud vás zajímá, co zaujalo na Cannes Lions nás, přečtěte si náš výběr toho nejlepšího.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Co o sobě sdílejí Evropané a co Američané

Ochota sdělovat o sobě soukromé informace na Facebooku nemusí být dána jen osobností, ale do jisté míry také národností. Průzkum milionu profilů z USA a Evropy ukázal, že obyvatelé USA se o citlivá data dělí ochotněji než Evropané, velké rozdíly navíc panují u jednotlivých kategorií.