Selfpromo: Co všechno se mohlo koupit místo přihlášek na Cannes Lions

Letos agentury z celého světa do Cannes Lions poslaly rekordních 35 765 přihlášek a pořadatelům tak poslali poměrně sympatických 18,5 milionu eur. Kreativní amsterdamské duo Michael & Sharif vytvořilo microsite, ve které hledá odpověď na to, co všechno by se s tolika penězi dalo dělat. Jasně, je to trochu levné, ale jako agenturní selfpromo je to geniální!

Nemusíte nutně Cannes Lions vyhrát, aby se pozornost médií upřela i na vás. Stačí si z nich trochu utahovat, dát na konec malé morální ponaučení, aby se všichni pořádně chytli za nos, a blogy z celého světa o vás napíšou (jasně, jsme stejný jako ostatní, no co už…). Michael & Sharif každopádně už mají na microsite přes 10 tisíc lajků a přes 2 tisíce retweetů, což na poměrně jednoduchou microsite není vůbec špatné.

Microsite si můžete prohlédnout na adrese: insteadofalion.com.

Mimochodem, pokud vás zajímá, co zaujalo na Cannes Lions nás, přečtěte si náš výběr toho nejlepšího.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Šance týdne: Hledá se account pro 2FRESH

Sháníte práci? Víme o někom, kdo vám ji nabídne. Přistála u nás totiž zajímavá nabídka: "Chráníme svět od laciných a prvoplánových nápadů. Je to dlouhá a náročná cesta, přesto zůstáváme přátelským místem s fajn lidmi. Jsme digitální agentura 2FRESH, kdo jsi ty?" Čtěte dál a rozhodněte se sami...
Přečtěte si více

Digitálně (s)právně už za týden. Jak vydělávat online bez obav z právníků

Moderní konference o internetovém právu Digitálně (s)právně vám pomůže surfovat bez toho, abyste se v tom každou chvíli koupali. Zkušení právníci poradí s vydáváním a přebíráním obsahu, kampaněmi na sociálních sítích, soutěžemi a reklamou, správou diskuzních fór i změnami v elektronické fakturaci. A za celou konferenci přitom nedáte víc, než byste běžně dali jednomu právníkovi za hodinu…