Rockaway kupuje tři cenové srovnávače, doma vítězí

Rockaway se roztahuje v regionu Střední a východní Evropy. Investiční skupina s finanční podporou Daniela Křetínského, Patrika Tkáče a skupiny PPF koupila od Naspers cenové srovnávače Árukereső.hu, Compari.ro a Pazaruvaj.com. Lídry na svých trzích – tedy v Maďarsku, Rumunsku a Bulharsku.

Skupina se nenechala zastrašit tuzemským bojem proti místnímu srovnávači Heureka a drží teď vedoucí cenové srovnávače v pěti zemích CEE regionu.  

“Jde o významnou transakci a to z několika důvodu. Akvizicí Árukereső.hu, Compari.ro a Pazaruvaj.com pokračujeme ve strategii být hráčem v evropském kontextu. Všechny nové srovnávače působí na extrémně rostoucích trzích a díky budoucímu sdílení zkušeností a know-how s ostatními firmami z portfolia, mohou růst ještě výrazněji a zlepšovat své služby směrem k zákazníkům i trhu ,” říká Jakub Havrlant, CEO Rockaway.

Rockaway touto akvizicí pokračuje v již dříve avizovaném plánu stát se hráčem s regionální působností.

Heureka je jedničkou na českém i slovenském trhu. A to i přes online boj, který proti ní obchody vedou. Jde totiž o největšího srovnávače cen, který je spojen s majitelem či spolumajitelem obřích e-shopů, mezi kterými jsou CZC i Mall. Konkurenti zmiňovali ztrátu nezávislosti srovnávače, antimonopolní úřad diktoval podmínky a Heureka přesvědčovala e-shopy novými pravidly. Alza si rovnou otevřela svoji kauzu bezheureky.cz

A přestože jde o kauzu víc než půl roku starou, hráči e-commerce se nevzdávají. Soud, který stránky bezheureky.cz vyvolaly, rozhodl, že informace na ní jsou nepodložené. Alza se tedy přemístila alespoň na doménu .com.

bezheurekycom

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Newslettery, cloud, zákazníci, social. Přednášky z La Degustation Online

Seriál mikrokonferencí La Degustation Online, zaměřený hlavně na tuzemské agentury, se za poslední rok na české scéně velmi dobře zabydlel. Akce organizovaná pod taktovkou Asociace.BIZ už vystřídala nespočet atraktivních témat a po kratší pauze se záznam vrací i na Tyinternety. Podívejte se na čtyři poslední diskuze, nebo si vyberte jen to téma, které vás nejvíc pálí.
Přečtěte si více

Google testuje bannerovou reklamu ve vyhledávání

Zamíří do vyhledávání Googlu velká obrázková bannerová reklama? Možná ano. Společnost v současnosti testuje na amerických uživatelích její blízkou obdobu. Pokud jde o vyhledávání, Google také oznámil, že systém AdWords bude zvýhodňovat reklamu s vhodně zvoleným rozšířením.