Pozvánka na snídani: Dopřejte klientům pocit, že je znáte osobně

Jak vám může interaktivní marketing založený na skutečné znalosti vašich klientů zvýšit tržby? Snídaně spojená s prezentacemi na toto téma proběhne pod taktovkou společnosti IBM už zítra, ve středu 19. června.

Marketing je dnes velmi sofistikovaný. Základem dobrého obchodu je především relevantní a vysoce kvalifikovaná komunikace se zákazníkem. Nestačí klienta pouze získat, ale udržet si ho. Potřebujete zjistit, jaké komunikační kanály a marketingové programy posílit, abyste zvýšili loajalitu svých zákazníků a současně maximalizovali výnosy?

Pokud chcete vědět, jakou nejvhodnější komunikační strategii zvolit ve chvíli, když vás přímo kontaktuje sám zákazník, IBM Enterprise Marketing Management v kombinaci s IBM Business Analytics zná odpověď na tyto a další otázky a nabízí kompletní platformu pro řízení vztahů se zákazníky  po celou dobu trvání obchodního vztahu.

Total
0
Shares
Další články